Lue keskustelun säännöt.
Oletteko te samaa mieltä kanssani?
01.03.2008 |
Että julkisissa leikkipaikoissa on aina yksi sellainen lapsi joka terrisoi muita esim. kiipeämällä liulumäkeä väärään suuntaan ja sen takia muut eivät voi laskea. Joskus näitä lapsia on useita.
Ja sitten jos näitä lapsia uskaltaa komentaa, se menee kuin kuuroille korville. Uskon että nämä ovat ihan pelossa kasvaneita, vanhemmat eivät heistä välitä, ainakaan he eivät komenna näitä lapsia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla