Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitäpä jos globaalisti autettaisiin muita maita ilmastonmuutoksessa?
FNny
12.11.2019 |
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/c3e76f40-bff1-4496-ae26-26f650ff…
Tahto tehdä Suomesta ensimmäinen hiilineutraali maa kuulostaa sellaisenaan isolta ekoteolta, onko se sitä, se on eri asia! Suomihan tulee hyötymään tästä myöhemmin taloudellisesti mikäli hallitusohjelman tavoitteet saavutetaan, pelastaako se maapallon? Tuskin...
Jos todella oltaisi huolissaan maapallosta niin pitäisikö globaalilla tasolla keksiä ratkaisuja linkin kaltaisiin saasteongelmiin?? Ei, miksi ei? Koska sillä ei tee kukaan voittoa. Siksi ei.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa