Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA ÄKKIÄ!! CHEMICAL DIET siskon häiden takia

Vierailija
12.11.2019 |

Toimiiko tämä?? Tarvin vaan 5-10 kiloa pois kun oon miltei suoraan synnäriltä kaaso siskon yllätyshäissä. Bongattu ulkomaiselta mammasivustolta:

The chemical diet consists of forcing yourself to only eat lean, unfried meat, water, eggs and vegetables, with no fat and just a tiny bit of bread or fruit – hardly a laugh a minute! Apparently the combination of foods is supposed to interact chemically to burn fat.

The basis of this diet is chemical. If you follow the diet to the letter for one week you should lose 14 pounds (and possibly up to 20 pounds)

Day 1 Breakfast 1 slice dry toast and grilled tomatoes
Lunch Fresh fruit (any amount)
Dinner 2 hard boiled eggs, salad, grapefruit

Day 2 Breakfast Grapefruit, 1 boiled egg
Lunch Roast chicken (any amount) & tomatoes
Dinner Grilled steak and salad

Day 3 Breakfast Grapefruit, 1 boiled egg
Lunch 2 boiled eggs and tomatoes
Dinner 2 Grilled lamb chops, celery & cucumber

Day 4 Breakfast 2 slices dry toast, 2 poached eggs
Lunch fresh fruit (any amount)
Dinner 2 hard boiled eggs, salad, grapefruit

Day 5 Breakfast 1 slice dry toast, 2 poached eggs
Lunch 2 poached eggs & tomatoes
Dinner Fresh or tinned fish and salad

Day 6 Breakfast 1 boiled egg, 1 glass grapefruit juice
Lunch Fresh fruit (any amount)
Dinner Roast chicken, cabbage, carrots

Day 7 Breakfast 2 scrambled eggs, grilled tomatoes
Lunch 2 Poached eggs& spinach
Dinner Grilled steak & salad

NOTE

Abstain from anything not mentioned.
Eat only what is shown or do without.
No substitutions allowed.
No eating between meals
No alcohol
No butter milk or fat

Drinks = black tea, black coffee, lemon tea, grapefruit juice, tonic, soda or water only
Salad = lettuce, cucumber, tomatoes and celery only

DO NOT DIET FOR MORE THAN ONE WEEK AT A TIME.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että naisena kulutat n. 1600-2000 kcal päivässä, joka tarkoittaisi rasvaksi muutettuna n. 200-250 grammaa päivässä, joten viikossa saisit pois 1400-1750 grammaa, jos et syö mitään. Paljoahan tuossa hömpässä ei kaloreita ole, mutta 5-10 kiloon saat kyllä liikkua aika monta tuntia joka päivä.

Vierailija
2/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suoraan synnäriltä" eli imetät? Imettäessä ei saa laihduttaa, se on vaaraksi vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suoraan synnäriltä" eli imetät? Imettäessä ei saa laihduttaa, se on vaaraksi vauvalle.

Tuskin nyt sentään ”vaaraksi vauvalle”

Kyllähän siinä maito loppuu, mutta ettäkö vaaraksi.

-eri

Vierailija
4/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Laihtuessa rasvakudos hajoaa ja siihen varastoituneet ympäristömyrkyt päätyvät myös äidinmaitoon.

Vierailija
5/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä taas.

Vierailija
6/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Low carb -versio siis. Viikossa poistuu vain nestettä. 5 kiloa pystyt ehkä tiristämään, mutta palaavat, kun lopetat.

Vierailija
7/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku joka söis raskaana vähintään kahden eestä vauvan takia ja imettäessä maidon takia.

Sit onki niin marttyyri ku luopui bodystaan äitiyden takia.

Vierailija
8/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö raakaa kalaa hanki itsellesi lapamato sillä saat painoa pois, itse joskus tein näin kun oli pakko aikaa on tästä kylläkin.

Vierailija
9/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sulle kemikaalidieetit näytän.

Meet darkwebbiin ja tilailet sieltä muutaman kymmenen grammaa amfetamiinia, kiskot nokkaasi, sekoittelen aamusmoothieesi ja laihdut takuuvarmasti muutamassa viikossa slimmiin kuntoon.

Koska olet viimeksi nähnyt läskin narkkarin?

Sitähän minäkin, et koskaan.

Ei nyt liity tähän ketjun aiheeseen mutta mä oon nähny muutaman läskin piripään.

Vierailija
10/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Laihtuessa rasvakudos hajoaa ja siihen varastoituneet ympäristömyrkyt päätyvät myös äidinmaitoon.

Nyt mä oon kuullut kaiken 😂 Hitsi kun laihduin imettäessä 15kg, enkä edes yrittänyt laihtua. Lapsiraukka sai kemikaaleja juu. Jännä miten terveitä ollaan molemmat.

Vierailija
11/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi kilot synnärille mutta treenasin samantien löysät pois ja laihduin vielä 3kg normaalipainon sisällä. Rasva% putosi (nyt 18) ja maitoa riitti! Imetin vuoden ja oon superkunnossa, mulla on terve lapsi ja mikään ei ois paremmin jos oisin ollu välittämättä kropastani. Ei voi yleistää :)

Vierailija
12/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että kaikki jotka synnäriltä lähtevät niin imettävät? Ei se ole mikään fakta. Jotkut eivät pysty ja jotkut eivät halua syystä tai toisesta.

Vierailija
13/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että kaikki jotka synnäriltä lähtevät niin imettävät? Ei se ole mikään fakta. Jotkut eivät pysty ja jotkut eivät halua syystä tai toisesta.

Hän varmaan pitää imetystä itsestäänselvänä (tai sitten ei syönyt tarpeeksi raskausaikana jos ei voi omg!!1) :D

Vierailija
14/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Itse laihdutin heti vaikka imetin ja nyt -12kg (vauvakilot + 2 yli) en todellakaan tekisi mitään toisin. Ihannepainossa on ihan eri energiat lapsiarkeen.

Tekosyitä keksii jokainen halutessaan.

Vierailija
15/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs Low carb -versio siis. Viikossa poistuu vain nestettä. 5 kiloa pystyt ehkä tiristämään, mutta palaavat, kun lopetat.

Tuo ei ole kyllä low carbia nähnytkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan