Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Elämää villa honkasalossa blogista
12.11.2019 |
Huomaa että firman konkurssin jälkeen voi elää normaalia elämää ja että saivat kodinkin pidettyä.
Kommentit (2)
Firma tehnyt koko ajan tappiota, jätetty verot maksamatta ja tulee yllätyksenä että ne pitääkin maksaa. Ei hyvää päivää sanon minä. Mutta hieno juttu että kirjoitti asiasta, koti on säilynyt ja menevät eteenpäin. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja konkurssistakin voi selvitä, kokemusta on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aika kovasti sitä verovelkaa oli ehtinyt kertyä, ja huomasivat sen vasta kun eivät saaneet lainaa uuden yrityksen perustamiseen :o. Kukahan on ollut kirjanpitäjänä? Eikö satojen tuhansien eurojen velka pitäisi pystyä muistamaan?