Vuoronumerosta palvelutilanteessa?
Kun vuoronumerot vaihtuu tiskissä, missä on eri suunnissa asiakaspalvelijoita, sanooko/pitääkö asiakaspalvelijan sanoa napin painamisen jälkeen numero ääneen?
Kommentit (4)
Kyllä meillä sanotaan, jos jonossa näyttäis olevan joku valkoisen kepin tai opaskoiran kanssa. Tai jos ketään ei ala kuulua luukulle.
Ainakin Prisman palvelutiskillä huutavat numeron, ja pienemmissä paikoissa joo, verotoimistossa eivät. Tässä mun kokemukset.
Ikeassa toinen sanoi. Toinen ei. Ja se joka ei sanonut oli vielä tullut myöhemmin tiskille, mikä oli eri seinustalla. Painoi sitten jo seuraavan numeron. Oma numero jäi väliin kokonaan, kun olin vahtinut sitä riskiä, missä se työntekijä oli ollut kaiken aikaa. Kun annoin palautetta sain vastauksen: - Minä en sano ikinä numeroa!
Järkevähän se on sanoa.