Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoronumerosta palvelutilanteessa?

Vierailija
10.11.2019 |

Kun vuoronumerot vaihtuu tiskissä, missä on eri suunnissa asiakaspalvelijoita, sanooko/pitääkö asiakaspalvelijan sanoa napin painamisen jälkeen numero ääneen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevähän se on sanoa.

Vierailija
2/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä sanotaan, jos jonossa näyttäis olevan joku valkoisen kepin tai opaskoiran kanssa. Tai jos ketään ei ala kuulua luukulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Prisman palvelutiskillä huutavat numeron, ja pienemmissä paikoissa joo, verotoimistossa eivät. Tässä mun kokemukset.

Vierailija
4/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa toinen sanoi. Toinen ei. Ja se joka ei sanonut oli vielä tullut myöhemmin tiskille, mikä oli eri seinustalla. Painoi sitten jo seuraavan numeron. Oma numero jäi väliin kokonaan, kun olin vahtinut sitä riskiä, missä se työntekijä oli ollut kaiken aikaa. Kun annoin palautetta sain vastauksen: - Minä en sano ikinä numeroa!