Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä haluaisin joskus pitää hauskaa
02.11.2019 |
Ei aina kotitöitä ja kotona oloa. Mies tykkää olla vaan kotona.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä miestä tarvitse mukaan ottaa
Meillä tehdään niinkuin mies haluaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuntuu tosi tyhmältä olla kaikki viikonloput kotona kun muilla tuntuu joskus olevan jotain hauskaakin.
Aina vaan enemmän ja enemmän. Näin se ilmasto muuttuu.
Että tällaista se on elämä kun ei ole itsenäinen.
Lähde mun kanssa, tekisi mieli pil*uakin.
Alue: Aihe vapaa
Ei sitä miestä tarvitse mukaan ottaa