Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä luulette että mahdollisuuteni raskautua ovat.

Vierailija
14.03.2008 |

Meillä 2 lasta, tyttö sai alkunsa teroilla ja poika clomeilla.





Nyt yritetty reilu vuosi kolmatta. Miehellä kaikki kunnossa. Minulla munasarjat oikein hyvän näköiset ja verikokeissa kaikki kunnossa.



Ainut ongelma minulla on se etten luultavasti ovuloi kunnolla. Ja lisäksi kohdussani on normaalia paksumpi limakalvo.



Sain nyt clomit+terot.



Onkohan meillä mahdollisuuksia nyt onnistua? Seuraavaksi olisi edessä pistoshoidot... Mutta koetan olla ajattelematta niitä ja toivon että nyt saataisiin jotain tapahtumaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetut arvaukset eivät ole minkään arvoisia eivätkä auta sinua mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan