Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakiluonnos pakottaisi rakentamaan 170 000 sähköautojen latauspistettä

Vierailija
13.10.2019 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/lakiluonnos-pakottaisi-rakentamaan-1…

Artisti maksaa! Kiitos Antti ja muut kommunistit!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla!

Miten ökyrikkaiden autoilu pitäisi vielä muitten maksaa!?!?

Miksi nöissä suositaan aina ei vain rikkaita vaan tosirikkaita.

Esim auton romutuspalkkio, sähköauton ostoetu, kevytautouudistuskin olisi koskenut vain uusia autoja!

Sairasta!

Vierailija
2/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois toi autoverotuksen (ja miksei muidenkin verojen) radikaali pudottaminen niin että ihmisillä on varaa päivittää tsaarinaikaiset koslansa sähkö- tai muihin autoihin?

Ja verot kansan verta juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, tekee hyvää bruttokansantuotteelle eli kansantaloudelle.

Vierailija
4/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee nostamaan vuokria taas runsaasti.

Vierailija
5/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilivoimaloistako ne ottaa sähkönsä? Ydinvoima kun on pahis, niin ei kai niistä ainakaan.

Vierailija
6/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei samalla vimmalla lähdetä ajamaan kaasuautoilua - ympäristöllekin parempi ratkaisu.

Tai sitten kehittämään joukkoliikennettä siten, että niitä busseja liikutettaisiin myös juhlapyhinä ja yöaikaan, jotta ihmiset voisivat pitää niitä aikuisten oikeasti varteenotettavana vaihtoehtona. lisäksi pitäisi olla ihmisten käytössä sellainen julkinen bussi, jossa voisi kuljettaa isompaa tavaraa, niin voisimme oikeasti siirtyä pois yksityisautoilusta ja oikeasti tehdä ympäristöratkaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistan lukeneeni, että pienellä akkumäärällä varustettu ladattava hybridi olisi ympäristön kannalta paras. Koska kuitenkin päivittäinen ajomäärä on useimmilla alle 100 km, on turhaa tuhlausta mitoittaa akkumäärä 500 km:n mukaan. Se myös lisää kulutusta, koska se iso kasa akkuja pitää kuljettaa jatkuvasti mukana.

Tällaisella autolla päivittäiset matkat sujuisivat pelkällä sähköllä, pidempiin reissuihin pieni polttomoottori tulisi apuun.

Vierailija
8/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain jos loisiminen loppuu ja sähköstä joutuu maksamaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain muistan lukeneeni, että pienellä akkumäärällä varustettu ladattava hybridi olisi ympäristön kannalta paras. Koska kuitenkin päivittäinen ajomäärä on useimmilla alle 100 km, on turhaa tuhlausta mitoittaa akkumäärä 500 km:n mukaan. Se myös lisää kulutusta, koska se iso kasa akkuja pitää kuljettaa jatkuvasti mukana.

Tällaisella autolla päivittäiset matkat sujuisivat pelkällä sähköllä, pidempiin reissuihin pieni polttomoottori tulisi apuun.

Suomen oloissa hybridi toimii muutenkin paremmin kun akun tehoista puolet menee lämmitykseen.

Vierailija
10/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on taas vetänyt railakkaasta kokaiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa antilla suunnitelmissa muutamat maakuntakierrokset, niin pitäähän sitä autoa saada ladattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi