Lue keskustelun säännöt.
Perhana. Oon Terolut-kuurilla ja en muista ottaa niitä hormoneja...
28.02.2008 |
Maanantaina ois pitäny alottaa. En muistanu. Alotin tiistaina. Eilen unohdin ottaa. Keltarauhashormonia popsin siis.
Onko tästä nyt mitään hyötyä? Vai ennemminkin haittaa, kun en osaa syyä niitä säännöllisesti?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä tähtään kai siihen, että jos ton kuurin sössii heti alussa, kannattaako sitä jatkaa nyt ollenkaan vai ottaa ensi kierrossa uusi yritys
ap