Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
"On se kumma, kun toiset yrittää parhaansa mukaan elää ilmastoa säästävästi, ja tinkiin elämässä monista asioista, ja sitten Laine hankkiin tuollaisen ilmaston saastuttajan."
30.09.2019 |
Ilmastoöyhöttäjät itkee jopa siitä, että rahansa ansainnut ihminen kuluttaa ne rahat kalliiseen autoon ja tuo Suomelle verorahoja.
https://www.is.fi/nhl/art-2000006256050.html
Fakta vain on, että jos näillä öyhöillä olisi varaa niin hekin ostaisivat Lambon.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei vaan jaksa. Minun puolestani saavat öyhöttää maailman tappiin saakka- en aio muuttaa mitään. Eikä kukaan tuttavapiirissänikään. Me kuollaan ihan kaikki joka tapauksessa, tavalla tahi toisella.