Kokemuksia Nordic Nest verkkokaupasta?
Otsikossa tulikin kysymys, onko joku tilannut kyseisestä nettikaupasta jotain? Toimiko kaikki moitteettomasti?
Kommentit (45)
Tilasin pari kk sitten seinähyllykön ja nopeasti tuli ja ei mitään moitteita kyseiselle nettikaupalle.
Tilasin ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran. Lähettivät selvästi jonkun asiakaspalautustuotteen, koska pakkauksen etiketit oli revitty ja sisältö oli mielestäni puutteellinen.
Joo vuoden vaihteessa tilasin ja sitten monen viestin jälkeen sain rahat takaisin kun tilauksen lähetys ei edennyt..meni joku kuukausi.
Tilasin 2kk sitten kaksi pientä tuotetta. Laitoin asiakaspalautetta, mutta mitään ei näy eikä kuulu. En usko, että tilaan sieltä enää mitään. Meni maku.
Tilasin tuotteen, joka piti toimittaa ennen joulua. Eipä ole vielä edes lähtenyt postitukseen. Asiakaspalvelu ei vastaa.
Itse tilasin 19.12.2020.. eikä vieläkään ole paketti lähtenyt matkaan. Laitoin sähköpostia, johon tuli viestiä muutamaa päivää myöhemmin, etteivät ole unohtaneet viestiäni. On kuulemma asiakaspalvelussa ruuhkaa ja vastaavat mahd. pian.
Tilasin 14.1.2021, paketti tuli tänään ovelle kuljetettuna, kaikki kunnossa ja niinkuin pitää. En aluksi saanut tilausvahvistusta tilauksen jälkeen sähköpostiini, joten otin yhteyttä asiakaspalveluun, sain sen seur päivänä. Kysyin sitten vielä, että mikä on heidän arvionsa tilauksesta, ja vastasivat asiakaspalvelusta, että odottavat ensi vkon alussa. Sieltä se sitten lähti heti tämän vkon tiistaina, ja tänään perillä. Eli ei mitn valittamista, en tosin tiedä, miten olisi mennyt ilman tilausvahvistuksen yms perään kyselyä.
Joko olet saanut tuotteen??
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin 19.12.2020.. eikä vieläkään ole paketti lähtenyt matkaan. Laitoin sähköpostia, johon tuli viestiä muutamaa päivää myöhemmin, etteivät ole unohtaneet viestiäni. On kuulemma asiakaspalvelussa ruuhkaa ja vastaavat mahd. pian.
Tilasin pari viikkoa sitten Nordic Nestistä kangasta. Ennen tilausta asiakaspalvelu vastasi kysymykseeni parin päivän sisällä, heti tuli viesti että heillä on asiakaspalvelussa ruuhkaa ja vastaus voi kestää vähän.
Tuote toimitettiin nopeasti.
Kangasta voi ostaa vain täysinä metreinä, mikä on ikävää. Sitäkin huvittavampaa oli, että kangas oli toisesta reuanasta 102 cm ja toisesta 110 cm eli myyjälle tuli 10 cm "hävikkiä". Jos kangas olisi leikattu suoraan 110-senttiseksi, olisin mielelläni maksanut lisäpituudesta.
Tilasin 24.11, tuotteita joita oli heti saatavilla. Mitään ei ole tullut eivätkä vastaa sähköposteihin, muuta kuin vakioviestillä "emme ole unohtaneet sinua" Onneksi tilasin klarnalla niin heille jää tästä kusetuksesta 0 euron voitot.
Itsekin odottelen edelleen marraskuun lopussa tehtyä tilausta, joka jo muka kertaalleen saatiin matkaan. Asiakaspalvelusta vastataan kyllä todella ystävällisesti, mutta hitaasti ja kaiken sählingin jälkeen on hankala luottaa siihen, että asia olisi vihdoin oikeasti hoidossa. Hinnat erittäin kilpailukykyiset, mutta hermot säästyy jos käy vaan Stockalta hakemassa tai tilaa vaikka FDS:ltä.
Tilasin pari viikkoa sitten ja tuli järkevässä ajassa perille, ei valittamista.
Olen tilannut nyt useamman kerran, alkuun pidin kovasti mutta nyt olen huomannut että kussakin tuotteessa on jokin pieni vika. Alkuun huomaamaton - esim. teekannu on beigeä kivitavara ja eikä näin silmiin pistänyt että ympäri kannua on viilto/raapaisu. Tiskatessa tuntui oudolta ja silloin huomasin tämän. Samaten yksi messinkinen tuote tuli sinisenä, menee tietysti palautukseen. Tilasin myös joulukuussa vesikaatimen, tämä lasia, valitin ja sain tilalle toisen samanlaatuisen - sen kaulassa on reikiä/kuplia lasin puhalluksesta. En niin kuin sanottu heti näitä huomannut, mutta nyt useamman kerran tilanneena en suosittelisi.
Tilasin n. 200€ Marimekon tuotteita ja samalla tilausnumerolla tuli paketti jossa oli termoskannu eikä mitään pakkauslistaa. Kukaan ei suostu ottamaan vastuuta, elikä tulin huijatuksi. Joku on ottanut Marimekon tuotteet ja maksattaa ne minulla, Hätäpäissään pakannut termoskannun tilalle. Viimein kerta kun käytän tätä firmaa.
16.10 tehty tilaus. 21.10 ilmoitus että tilaus valmiina. Sen jälkeen täysi hiljaisuus. Kukaan ei vastaa sähköposteihin
Vierailija kirjoitti:
16.10 tehty tilaus. 21.10 ilmoitus että tilaus valmiina. Sen jälkeen täysi hiljaisuus. Kukaan ei vastaa sähköposteihin
Onko tästä kuulunut mitään?
Uskaltaakohan täältä tilata, vai toimittavatko jotain 2.laatuista tavaraa?
Itselläni oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tuolta mitään. Tavara oli rikkinäistä ja olen nyt useasti pyytänyt palautuskuponkia, jotta saan paketin palautettua. Jostain syystä panttaavat sitä. Yrittävätkö kenties, että joudun itse maksamaan painavan paketin palautuksen vai mikä voi olla syynä. Ja vastausajat viesteihin ovat pitkiä. Paska maku jäi koko hommasta.
Up