Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eronneet vanhemmat, teille kysymys
30.08.2019 |
Miksi erositte? Minkä ikäisiä lapset olivat? Miten arki muuttui?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mies muuttui kylmäksi. Muutti sohvalle nukkuun ilman selitystä eikä mitään hellyyttä enää. Olin surullinen, loukattu. Kohta ei ollut enää mitään syytä edes puhua. Saattoi mennä päiviä ettei sanottu sanaakaan toisillemme.
Rakastuin toiseen. Hain eroa. Elämä muuttui hurjasti ja paljon paremmaksi. Lapset oli jo teinejä.
Jälkeen tajusin, ettei suhde ollut koskaan hyvä, oikeastaan kamala, kun vertaa nykyiseen suhteeseen. Useita puolen vuoden seksittömiä kausia, kun ex niin päätti. Sitten tuli lopullinen 2,5 vuoden kylmyys.