Lue keskustelun säännöt.
Onko muita
Ei pelastusarmeijalle tämän takia
30.08.2019 |
Joita ärsyttää suunnattomasti pelastusarmeijam mainos "Jotta kukaan ei jää yksin". Sitä toiston määrää... Aargh!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla