Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En ymmärrä performanssitaiteilijoita.
30.08.2019 |
En tajua ollenkaan miksi katsoisin jonku performanssitaiteilijan huudahtelua ja juoksemista edestakaisin ja äkkipysähdyksiä ja - käännöksiä?
Ja sillä esityksellä kuvataan ja kerrotaan jotain tärkeää asiaa!
Tai se taiteilija on onton puun sisällä tai vaikka jossain mustassa jätesäkissä istumassa ihmisten katsottavana yleisellä paikalla. Ei puhu mitään ja katselee jonnekkin kaukaisuuteen.
Onko minun taiteen ymmärryksessä jotain vikaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa