Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä performanssitaiteilijoita.

Vierailija
30.08.2019 |

En tajua ollenkaan miksi katsoisin jonku performanssitaiteilijan huudahtelua ja juoksemista edestakaisin ja äkkipysähdyksiä ja - käännöksiä?
Ja sillä esityksellä kuvataan ja kerrotaan jotain tärkeää asiaa!
Tai se taiteilija on onton puun sisällä tai vaikka jossain mustassa jätesäkissä istumassa ihmisten katsottavana yleisellä paikalla. Ei puhu mitään ja katselee jonnekkin kaukaisuuteen.
Onko minun taiteen ymmärryksessä jotain vikaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla