Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aaaaaaaaaa

Vierailija
12.03.2008 |

PAKKO PURKAA!



kp 27 ja oksettaa. Juon kahvia kun tekee mieli, oksettaa maku. Rintoja kutittaa saitotiehyistä ja niitä vähän turvottaa.

Tänään tuli vähän tuhrua paperiin kun pyyhin, vähän oli pikkuhousuissakin!



Masua turvottaa, lämmöt on vähän koholla. Fiilikset vaihtelee ja ja ja ja



Kiitti kun sai kirjottaa. Tuskin ketään kiinnosti aihe.. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä