Miksi ruumishuoneen tyyppi oli niin tyly?
Kysyi vaan töksähtävästi onko sulla jotain henkilökorttia näyttää. Pitäishän olla hienotunteinen.
Kommentit (9)
On tottunut, että loppuasiakas ei enää tippejä maksa.
Ei ole tottunut keskustelemaan elävien kanssa.
Työnantajalta saatu ohje eikä asiakaspalvelukoulutusta. Toki henkilöllisyys pitää tarkastaa.
On tämä kurja elämä. Kun suomalainen ammattivalittaja syntyy, kätilö on äksy ja käskee äitiään ponnistamaan liian napakasti. Terveyskeskuslääkäri ei ilkeyttään anna toivottuja nappeja korvatulehdukseen. Opettaja ei tue tarpeeksi, ja siksi ammattivalittaja jää tukielätiksi. Tuet ovat liian pienet, kun niillä ei aina pääse etelänlomille. Se on hallituksen ja sossun pahuutta, se! Tästä stressaavasta syystä sairaudet iskevät, mutta vuodeosaston hoitajat kiusaavat. Lopulta koittaa kuolema, joka oli varmasti hoitovirhe ja jonkun tahon syy. Vielä hautaustoimistossakin v ittuillaan. Kurjuus!
Syitä voi olla monia. Uusi puhelin hajosi, taloyhtiössä ilmoitettiin putkiremontista, fillari varastettiin, ärtyvä suoli, auto ei mennyt katsastuksesta läpi, eväät jäi kotiin ja ruokalassa oli pahaa ruokaa, juuri 5min sitten pomo kiljunut kuula punaisena jostain triviaalisti, iskias vaivaa, jne
Valitse noista tai keksi oma.
Ruumishuoneelta tullaan tietysti suoraan AV:lle.
Yhdessä vitsissä taksikuski säikähti aina hirveästi kun asiakas koputti olkapäähän,asiakas kysyi mistä tuollainen johtuu - "Olin 25v. hautausauto-kuskina".
No ehkä hän sen vuoksi työskentelee vainajien parissa.
Miten olisin toivonut hänen esittävän kysymyksen? "Saisinko nähdä henkilökorttisi?" No olisihan se ollut nätimmin sanottu.