Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen uimapuku poikavauvalle?
30.01.2008 |
Pelkät uimahousut vai kokouikkari, kumpikohan olisi parempi? Ikää pojalla on 10kk.
Kommentit (3)
pojalla on ollut vauvauinnissa neljäkuukautisesta lähtien semmoiset pikkuiset Adidaksen uimahousut. Hyvin ovat toimineet ja helppo pukea päälle. Nyt ostettiin samanlaiset, mutta kokoa isommat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vauva on helposti märkänä vähän liukas ja uikkarit helpottaa otteen saamista.
Alue: Aihe vapaa
sellainen pianijantrikoiden muotoinen (myös tytöille hyvä tossa iässä)