Lue keskustelun säännöt.
Onko Lintsin.Taiga liian hurja laite 70vuotiaalle?
03.07.2019 |
Äitini menossa huomenna 12-v poikani kanssa Linnanmäelle. Sanoi ehdottomasti haluavansa Taigaan. Hirvittää hiukan, että saa sydärin laitteen kyydissä. Tykkää muutenkin iästään huolimatta käydä laitteissa, mutta tuo uusi laite vaikuttaa liian hurjalta.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on vähän Aira Samulin tyyppinen niin nauraa varmaan niin että tekarit hölskyy.
Taigassa hurjaa on ainoastaan se jonotusaika.
Itekki mietin et onks taiga paha