Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa kuoli pesukoneeseen - naisomistajalle 700 euron sakot

Vierailija
23.01.2008 |

kamalaa tappoi kissan laittamalla pesukoneeseen tunniksi :' (

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kissa saattaa huomaamatta livahtaa koneeseen pyykkien sekaan ja käy huonosti. Mä en siksi laita pyykkejä koneeseen kuin vasta just ennen, ku laitan päälle.

Vierailija
2/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päässä pitää viirata ja pahasti.



PS. Jommassa kummassa lehdessä luki hassusti uutisen yhteydessä: Pesukoneessa ei ollut pyykinpesuainetta.

Varmaan tutkinnan kannalta oleellinen tieto, mutta epäolennainen uutisen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kyllä päässä pitää viirata ja pahasti.

PS. Jommassa kummassa lehdessä luki hassusti uutisen yhteydessä: Pesukoneessa ei ollut pyykinpesuainetta.

Varmaan tutkinnan kannalta oleellinen tieto, mutta epäolennainen uutisen yhteydessä.

Sama osui mulla silmään, että piti mainita ettei koneessa oltu käytetty pesuainetta.. Kääks. Mutta viittasi varmaan sitten siihen teon tahallisuuteen.

Sairasta.

Vierailija
4/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissan henki on Suomessa siis 7 kertaa arvokkaampi kuin lapsen =(

Vierailija
5/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois vaan jäi teostaan kiinni.

Vierailija
6/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiheutti pysyvän kallovamman ja osittaisen halvaantumisen. 240e sakkoa ja vakuutusyhtiölle 35 000e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, ettei poliisi kuitenkaan välitä. Lähistöllä asustelee pari hullua kissanvihaajaa...

Vierailija
8/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuneesta on 1,5 v aikaa... Kyllä silloin kävi mielessä että oisko pitänyt ilmoittaa poliisille, mutta asia sit jäi. Kauhisteltiin asiasta tietävien kamujen kaa tätä juttua, tyyppi kun kertoi siitä tosi uhmakkaasti ja jotenkin ylpeänä... Mutta siis on kyllä pahasti psyykkisesti sairas henkilö. Ihan mukava, mutta senverran sekaisin että oon kyllä vähentänyt yhteydenpitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä tapauksesta vielä että naisen mies puolesteli kissantappoa oikeudessa sillä että ovat maalta!?!?! ja siellä on käytössä mitä kummallisimpia eläintenlopetuskeinoja

Vierailija
10/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tollasia ihmisiä voisin pikkasen kiduttaa. Ensin nyppiä kynsi kerrallaan pois..jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Elämä muuttunut niin paljon siitä yli kymmenen vuoden takaisesta jolloin noi " perintökissat" ristikseni sain että en enää millään jaksaisi, mutta ei niitä mieleltään terve ihminen pysty silti tappamaan.