Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset vaarassa? Susia pihapiirissä!

Vierailija
29.01.2008 |

Bongasin pelottavan uutisen (28.1.08) susien norkoilemisesta pihapiirissä, 50 metriä lapsiperheen talosta:



Seitsemän suden lauma kierteli talon pihassa Säkylässä,

ja lähde olisi tässä (suoraa linkkiä en päässyt lisäämään):



arkisto(piste)turunsanomat(piste)fi/?ts=3,0:0:0:0,0:0:0:0:0, 0,1:0:1:0:0:0:susi



Jos asutte susiseudulla, vastaisitkos...



Missä päin asut?

Miten järjestätte lasten kuljetukset, vai käveleekö lapset? Maksaako kunta kyydityksiä?

Pelkäättekö?

Leikkiikö lapset pihalla keskenään?

Uskallattekö pitää kissoja, koiria vapaana pihoilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkialue on hyvin valaistu.

Vierailija
2/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin tietää hakea lapset sisälle. Ase on myös lähellä. Heti lapset ja koirat sitten sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro lissää...

Vierailija
4/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuuluu lähi vaaroilta ulvontaa ja ovatpa sudet jolkutelleet tien poikkikin. Pihassa ollaan havaittu hirviä ja kerran karhu ikkunasta käsin.



Koulumatkat hoituvat koulutaksilla. Täytyy olla kuitenkin varovainen ja ei sovi unohtaa noiden isojen metsän eläinten lähellä oloa. Kylällä on hävinnyt jokunen koira. Meidän koirat ovat yöllä tukevassa häkissä ja kyllähän me se kuullaan jos niille tulisi hätä. Koirien aitaus kulkee myös maan alla jottei kaivamallakaan heti sudet häkkiin pääsisi.

5.

Vierailija
5/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti on kyllä aivan kauhuissaan näiden susijuttujen takia. Onko muita?



Tässä vielä linkki palstan tyylillä eilisestä Turun Sanomista:

http: //arkisto. turunsanomat. fi/?ts=%203,0:0:0:0,0:0:0:0:0,%200,1:0:1:0:0:0:susi



Kävin myös hiukan tutkimassa faktoja ja totesin että susikanta on suunnilleen tuplaantunut viidessä vuodessa. Vai voiko niitä faktoiksi sanoa, tuntuu että niitä faktoja salaillaan. Belgiassa niitä susia ei tainnut esiintyä, jospa siirrettäisiin yksi lauma sinne.



Jos ne noin isoin laumoittain alkaa liikkua ja noin nopeasti täällä lisääntyvät, niin eipä mene kauaa että ihmisiin käyvät käsiksi.



Pelottavaa minusta! Ensi yönä painajaisia tiedossa...