Lue keskustelun säännöt.
Amerikkalaisetko tuolla räjäyttelee itse jotain pommeja tankkereissa?
14.06.2019 |
Kuka muka uskoo että iranilaiset itse räjäyttelevät pommeja kun Japanin pääministeri on vielä vierailulla Iranissa? Ei tunnu uskottavalta. Taas varmaan "weapons of mass destruction".
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meinaatko ettei noilta seuduilta löydy pommiporukoita omasta takaa? XD