Miten ja kenelle tehdään valitus HUS:n työntekijästä?
Aivan törkeää palvelua, en olisi eläessäni uskonut että suomalaisessa sairaalassa tai terveydenhuollossa kohtaa tälläistä. Nyt en jää hiljaa tai nettiin ihmettelemään, vaan asia selvitetään pohjamutia myöten. Selvitetään, kuka on em. hoitaja ja häneltä asianmukainen selvitys mitä on tullut tehtyä ja sanktiot.
Kommentit (16)
Muistutus tehdään ko yksikön johdolle. Varaudu kuitenkin siihen, ettei se johda mihinkään mikäli kaltoinkohtelusta ei ole todisteita/todistajia.
Potilasasiamies taitaa hoitaa vain potilasvahinkoasioita.
Tässähän ei siitä ei ole kysy.
Huonosta tai tylystä kohtelusta voi tietenkin valittaa, mutta ei siitä mitään sankitioita tule asianomaiselle.
Mutta kannattaahan se yrittää valittaa, jos hoitaja usein toimii tökerösti muillekin ihmisille. Tulee tiedoksi.
Todistaja oli kuulemassa. Todisteet löytyy. Asia on vireillä. Itse olen ollut 20 vuotta asiakastyössä Suomessa ja ulkomailla, ja enpä olisi uskonut että tälläistä Suomessa kohtaa. Pakkohan nämä asiakastyöhön sopimattomat törkyturvat on selvittää. En jätä asiaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Todistaja oli kuulemassa. Todisteet löytyy. Asia on vireillä. Itse olen ollut 20 vuotta asiakastyössä Suomessa ja ulkomailla, ja enpä olisi uskonut että tälläistä Suomessa kohtaa. Pakkohan nämä asiakastyöhön sopimattomat törkyturvat on selvittää. En jätä asiaa tähän.
Mikä vaivaa?? Taidat itse olla se ongelma.
Mitä sitten on tapahtunut, kun mieli on noin pahoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistaja oli kuulemassa. Todisteet löytyy. Asia on vireillä. Itse olen ollut 20 vuotta asiakastyössä Suomessa ja ulkomailla, ja enpä olisi uskonut että tälläistä Suomessa kohtaa. Pakkohan nämä asiakastyöhön sopimattomat törkyturvat on selvittää. En jätä asiaa tähän.
Mikä vaivaa?? Taidat itse olla se ongelma.
Hyvä, että selvität asian.
Matala koulutustaso yksi selittävä tekijä törkyilyssä.
Kerrotko vaikka vähän ensin, että missä asioissa olit sairaalassa asioimassa, oletko ollut siellä aikaisemmin hoidettavana (eli saatko vaikka muilta hoitajilta/lääkäreiltä tarvittaessa lausunnon tilanteestasi) ja mitä tämä kyseinen hoitaja sinulle sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Todistaja oli kuulemassa. Todisteet löytyy. Asia on vireillä. Itse olen ollut 20 vuotta asiakastyössä Suomessa ja ulkomailla, ja enpä olisi uskonut että tälläistä Suomessa kohtaa. Pakkohan nämä asiakastyöhön sopimattomat törkyturvat on selvittää. En jätä asiaa tähän.
Kerrotko vähän tilanteesta? Valitettavasti tämä avautuminen viittaa enemmän siihen, että olet itse ollut aiheuttamassa siellä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistaja oli kuulemassa. Todisteet löytyy. Asia on vireillä. Itse olen ollut 20 vuotta asiakastyössä Suomessa ja ulkomailla, ja enpä olisi uskonut että tälläistä Suomessa kohtaa. Pakkohan nämä asiakastyöhön sopimattomat törkyturvat on selvittää. En jätä asiaa tähän.
Kerrotko vähän tilanteesta? Valitettavasti tämä avautuminen viittaa enemmän siihen, että olet itse ollut aiheuttamassa siellä ongelmia.
Miksi Apn sinulle pitäisi kertoa tai selostaa mitään?
Hyvä Ap, valita suoraan esimiehelle. Kaikki alalle sopimattomat pois asiakaspalvelusta ja mielellään koko alalta!
Täällä muut hoitajat lynkkaamassa taas asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vaikka vähän ensin, että missä asioissa olit sairaalassa asioimassa, oletko ollut siellä aikaisemmin hoidettavana (eli saatko vaikka muilta hoitajilta/lääkäreiltä tarvittaessa lausunnon tilanteestasi) ja mitä tämä kyseinen hoitaja sinulle sanoi?
Ei tarvi täällä kertoa mitään. Epäasiallinen on varmasti ollut, ei kai kukaan asia eteenpäin vie muuten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vaikka vähän ensin, että missä asioissa olit sairaalassa asioimassa, oletko ollut siellä aikaisemmin hoidettavana (eli saatko vaikka muilta hoitajilta/lääkäreiltä tarvittaessa lausunnon tilanteestasi) ja mitä tämä kyseinen hoitaja sinulle sanoi?
Ei tarvi täällä kertoa mitään. Epäasiallinen on varmasti ollut, ei kai kukaan asia eteenpäin vie muuten!
Voi voi, tietäisitpä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vaikka vähän ensin, että missä asioissa olit sairaalassa asioimassa, oletko ollut siellä aikaisemmin hoidettavana (eli saatko vaikka muilta hoitajilta/lääkäreiltä tarvittaessa lausunnon tilanteestasi) ja mitä tämä kyseinen hoitaja sinulle sanoi?
Ei tarvi täällä kertoa mitään. Epäasiallinen on varmasti ollut, ei kai kukaan asia eteenpäin vie muuten!
Voi voi, tietäisitpä vaan...
Tästä ketjustakin näkee, että kaikki ei sovi asiakaspalveluun.
Onko tällä aloittajalla nyt ihan varmasti kaikki inkkarit kanootissa? Miten minulla jäi niin vahvasti sellainen fiilistä tätä lukessa päälle, että nyt jos koskaan olisi aiheellista unohtaa se räyhääminen ja mennä vaikka viltin alle lepäämään hetkeksi.
https://www.hus.fi/potilaalle/potilaan_oikeudet/potilasasiamies/Sivut/d…
Potilasasiamies auttaa valituksen tekemisessä.
Miten musta tuntuu, että ap vastailee nyt itselleen ja vastailutyylistä tulee mieleen eräs palstahullu.
Aloita vaikka potilas asiamiehestä, joka sairaalassa on sellainen.