Uskaltaako ostaa ilmajousituksella varustettua Mersun CLS:ää?
Taitaa olla aika kalliita nuo ilmajouset ja kompurat? Kuinkahan tiuhaan nuo porsii? Autohan on toki nätti kuin sika pienenä.
Kommentit (5)
No minkä ikäinen, paljonko ajettu? Meillä oli muutama vuosi sitten E-sarjalainen farkku E320 muistaakseni vm. 2008. 130tkm ajettu, kun se meille tili. Mitään autoa ei ole meillä korjattu niin paljon ja niin kalliilla kuin sitä. Pois vaihtaessa mm. just ne ilmapussit ja kompura olisi pitänyt vaihtaa, kun perä roikkui aina pakkasella. Muistaakseni pari tonnia/puoli. Meni kiertoon. Hieno ajettava,mahtava moottori, todella kallis pitää. Mersun jälkeen tuli Liian iso maasturi ja olipa huoletonta ja halpaa ajoa monta vuotta...
Kyllä Mersussa pitää olla jämäkkä jousipakka.
Vierailija kirjoitti:
No minkä ikäinen, paljonko ajettu? Meillä oli muutama vuosi sitten E-sarjalainen farkku E320 muistaakseni vm. 2008. 130tkm ajettu, kun se meille tili. Mitään autoa ei ole meillä korjattu niin paljon ja niin kalliilla kuin sitä. Pois vaihtaessa mm. just ne ilmapussit ja kompura olisi pitänyt vaihtaa, kun perä roikkui aina pakkasella. Muistaakseni pari tonnia/puoli. Meni kiertoon. Hieno ajettava,mahtava moottori, todella kallis pitää. Mersun jälkeen tuli Liian iso maasturi ja olipa huoletonta ja halpaa ajoa monta vuotta...
Kiitos kokemuksen jakamisesta. Vähän tuota juuri pelkään että hieno kyyti mutta saa olla vähän väliä korjaamassa monella tonnilla. Sellainen rumba ei kiinnosta kun sitä saa tän bemarin kanssa jo tehdä ihan tarpeeksi.
Ei kokemusta ilmajousitetusta mersusta mutta yleisesti niin automerkit tekee tiliä sillä että auto käy myös merkkikorjaamolla, auto joka tarvitsee vain perushuoltoja on valmistajalle kannattamattomampi kuin auto jota tarvitsee korjata usein, mitä kalliimmat lisävarusteet joita korjata sitä parempi tili valmistajalle.