Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
veisitkö lapsen päiväkotiin tässä kunnossa
13.05.2019 |
Kyseessä 3-vuotias.
Lapsella ei ole kuumetta mutta on vilustunut eilen ulkona. Ääni todella käheä, ihan painoksissa. Sanoo että kurkku on kipeä. Ei ole erityisen räkäinen. On melko virkeä ollut, jaksaa leikkiä ja juosta jne.
mietin mitä päiväkoti sanoo aamulla jos vien lapsen sinne, ääntä ei juurikaan lähde.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En veisi. En itsekään menisi tuossa kunnossa töihin, vaan päivän-parin levolla ja palautumisella olisin taas kunnossa.