Lue keskustelun säännöt.
Katoitteko eilisen 4D?
21.05.2008 |
Mun mielestä ne hoitajat oli kamalia. kyttäsivät kun tytöt söivät. Eivätkö olisi voinu syödä seurana? Paljon luonnollisempaa...
Ja muutenkin äkäsen ja tiukan oloisia
Eikö sellaiset lapset kaipaa ymmärrystä, ohjausta, kärsivällisyyttä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla