Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etunimesi amerikkalaisittain äännettynä?

.
03.05.2019 |

Muistui mieleen vuosia vanha hulvaton keskustelu joltain toiselta palstalta, jossa väiteltiin että esitelläänkö itsensä suomalaisittain vai aksentilla ymmärrystä helpottaen. No, miten on?
Ja mites se sitten amerikanserkulle pehmentyy?
T. Pöörtsou (Pirjo)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi