Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun neuvola vastaa puheluihin vain tunnin päivässä

Vierailija
28.01.2008 |

Olen jo kahtena päivänä unohtanut soittaa sinne, kun on alkutunnista aina varattu ja sitten kun muistan ei enää vastata. Turhaa ylläpitää koko laitosta. Neuvolantädit vaikka kodinhoitajiksi lapsiperheisiin, niin olis heistäkin jotakin hyötyä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteetkin vaan postitse äideille, ja ohjeet pistämiseen puhelimitse!

Vierailija
2/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oli viesti, että puhelinaika peruttu. soita huomenna. Sitten seuraavana päivänä oli sama viesti.



Voi jättää kyllä viestin vastaajaan, mutta sen viestin kuulee sitten myös se asiakas, joka sattuu silloin olemaan paikalla. Aika noloa, kun se kaikuu siitä kaiuttimesta, kun viestiä jättää. Neuvolan täti kyllä sanoi, että yrittää kovasti aina jutella silloin, kun joku jättää viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kerrankin oli viesti, että puhelinaika peruttu. soita huomenna. Sitten seuraavana päivänä oli sama viesti.

Voi jättää kyllä viestin vastaajaan, mutta sen viestin kuulee sitten myös se asiakas, joka sattuu silloin olemaan paikalla. Aika noloa, kun se kaikuu siitä kaiuttimesta, kun viestiä jättää. Neuvolan täti kyllä sanoi, että yrittää kovasti aina jutella silloin, kun joku jättää viestiä.

Vierailija
4/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten joku jättää vain numeronsa. Eipä tullut edes mieleeni.

Vierailija
5/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olen jo kahtena päivänä unohtanut soittaa sinne, kun on alkutunnista aina varattu ja sitten kun muistan ei enää vastata. Turhaa ylläpitää koko laitosta. Neuvolantädit vaikka kodinhoitajiksi lapsiperheisiin, niin olis heistäkin jotakin hyötyä.

vain tunnin päivästä. Niillä on kyllä varmasti kädet täynnä työtä.

Vierailija
6/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan käyty iltapäivästä vaikka piikillä. Ei kovin kiireiseltä vaikuta tätien työ, etteikö voisi puhelimeen välilllä vastata muutenkin kuin 12-13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos ollaan käyty iltapäivästä vaikka piikillä. Ei kovin kiireiseltä vaikuta tätien työ, etteikö voisi puhelimeen välilllä vastata muutenkin kuin 12-13

Vierailija
8/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olen alkanut käyttää yhteydenpitoon yksinomaan sähköpostia. Ja se toimii!!! Ei enää hammasten kiristystä soittamisen suhteen, s-postia vaan menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jakavat vanhentunutta tietoa niin silloin työnantaja ei ole huolehtinut laissa säädetystä täydennyskoulutus velvoitteestaan.

Vierailija
10/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheluajan jälkeen keskukseen ja VALITAN että puhelin oli koko ajan kun yritin soittaa varattu. Ovat aina yhdistäneet neuvolaan puhelinajan jälkeenkin. Täytyyhän sitä saada neuvolan täti kiinni samana päivänä, jos on tärkeää asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia se puhelinaika juuri on, jotta se terkka voi keskittyä 100% sillä hetkellä paikalla olevaan asiakkaaseensa.



Voitte varmaan laittaa muistutuksen esim. kännyyn, että muistatte soittaa puhelintunnilla.



Eikä se vastaajaan jätetty viesti kuulu ääneen muissa kuin jenkkileffoissa.

Vierailija
12/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka vauva ja asiaa neuvolaan aikojen ulkopuolella ollut kaksi kertaa. Ekalla kerralla soitin, kun vauvalla oli silmäongelmaa (turposi umpeen) ja toisen kerran soitin neuvolantädin pyynnöstä ja kerroin, mitä lääkärit silmästä sanoivat... Kadutti myöhemmin tuokin, olisi pitänyt vaan viedä lääkäriin, eikä viedä neuvolantädin aikaa konsultoimalla puhelimessa, mutta kun aina ei voi tietää...

Joo, tottakai voi olla asioita (esim. täällä nyt märkärupea liikkeellä vastasyntyneillä), jotka vaativat sen soiton, mutta valitettavan usein linjat tukkii juuri ne, jotka kysyy jotain tyyliin: " miksi meidän vauva syö nyrkkiään, muttei tuttia" ;)

Lisäksi: mielestäni se, ettei odotushuoneessa ole muita asiakkaita, kun neuvolaan menee, kertoo siitä, että ajat osataan jakaa oikein ja neuvolantäti pysyy aikataulussa.

Kyllä niillä on kädet täynnä töitä aivan varmasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasema kehotti kääntymään neuvolan puoleen tässä asiassa.

Vierailija
14/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en työskentele neuvolassa, mutta kuitenkin. On todella häiritsevää, kun puhelin soi pitkin päivää. Asiakas istuu vastaanotolla ja joudun puhumaan puhelimessa toisen ihmisen asiaa ja antamaan neuvoja ja ohjeita, varaamaan ehkä lääkäriaikaa. Että kyllä puhelintunti on ihan paikallaan. Tämä ei kuitenkaan ole mitään akuuttisairaanhoitoa, jossa pitää olla tavoitettavissa 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vastataan myös aamuisin ja samana päivänä pääsee hätätapauksessa käymään terkkarilla tai lääkärillä. On kyllä melko iso neuvola ja jos oma terkkari ei vastaa, vastaa joku muu.

Vierailija
16/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos siellä on niin vastenmielistä käydä...

Vierailija
17/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin on soinut, ja terkka vastannut siihen. Niin taas tänäänkin.

Pitäisi itsekin varmaan vaan rimputella sinne, vaikkei olisikaan puhelintunti silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi