Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Isoisät, miksi lapset pitää ahtaa täyteen sotajuttuja
22.04.2019 |
Lapsemme lukevat vain Kansa taisteli -lehtiä aina kun palaavat pappalasta.
Kommentit (4)
Viimeiset veteraanit. Toivottavasti maailma on senverran viisas, ettei uusia tulekaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloitus on vuodelta 1979, joten ihan aiheellinen kysymys. Lukekaapa viisastelijat aloitus tarkemmin ennen kuin alatte naureskella.
Aloittaja on isoäiti joka tuppaa lapsenlapset täyteen sokeria. On loukkaantunut av-mammoille mutta unohti että 70-luku loppui 40-vuotta sitten.
Alue: Aihe vapaa
Taitaa olla harvassa ne sodan käyneet miehet. Keski-ikä reilusti yli 90-vuotta, että en ihan usko tuota juttua.