Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo äänestänyt?

Vierailija
05.04.2019 |

Nyt on ennakkoäänestys meneillään. Oletko jo äänestänyt? Millä perustein päätit ehdokkaasta? Käytitkö vaalikoneita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin. Ehdokkaasta päätin vasta vaalikopissa. Vihreille meni ääni, kun heillä hyvä yhdistelmä unelmaa ja realismia. Vaalikoneita en ole käyttänyt.

Vierailija
2/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menossa. Yleensä en äänestä, mutta ärsyttää niin noitten vihreitten hömpötykset että pitää käydä antamassa vastaääni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin. Äänestin harcore persua. Suomi arjalaiseksi!

Vierailija
4/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt joka kerta jo 40 vuotta. Ääni asialliselle kokoomusehdokkaalle.

Vierailija
5/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ja katoin vahingossa väärästä sarakkeesta jonkun ehdokkaan ja raapasin numeron lappuun.

Sitten vasta huomasin että voe..

No ei huonolle tyypille ääni menny eikä kokoomukselle

Vierailija
6/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin eilen. Puolue ja ehdokas sama kuin edelliselläkin kerralla. Eli perussuomalaisille ja Hollolan miesehdokkaalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerralla piirsin akuankan. Tänä vuonna jää sekin tekemättä. Vaalituloshan jo tiedetään.

Vierailija
8/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin jo toisena päivänä. Suomi ei pelastu jollei ulkomaalaisia saada ajettua puhtaanapitoleireille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aion äänestää tyhjää.

Vierailija
10/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äänestämässä Persuja tietenkin. Halla-aho on älykkäämpi kuin kaikkien muiden puolueiden puheenjohtajat yhteensä.

Persut ovat olleet oikeassa kaikissa asioissa, joten muut puolueet joutuvat peesaamaan Persuja, koska muuten Persut saavat 60% äänistä. Nyt kun muut puolueet ovat muuttaneet kantojaan Persujen pelossa samansuuntaisiksi, saavat Persut vain suuren uuden Jytkyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt kansanedustaja-demarinaista. Vaalikoneita olen huvikseni tehnyt mutta niistä tulee niin kummallisia ehdokkaita laidasta laitaan etten niiden mukaan äänestä.

Vierailija
12/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt joka kerta jo 40 vuotta. Ääni asialliselle kokoomusehdokkaalle.

Persut ovat olleet oikeassa joka asiassa. Muut joutuvat paniikissa matkimaan Persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta menossa.

Valitsin ensin puolueen tällä kertaa (demarit), ja sitten niistä ehdokkaan joka ajoi teemoiltaan eniten pienen ihmisen ja ympäristön asiaa.

Vaalikoneita tein huvikseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän