Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka luit lapsena Tiina-kirjoja!

Vierailija
21.01.2008 |

Minkäikäinen olet? Lukeeko mahdollisesti lapsesi Tiina-kirjoja? Entä tiedätkö esim äitisi lukeneen?



Tiinakirjat oli lapsuudessa minun suosikkeja ja muutamaa kirjaa lukuunottamatta omistin koko kirjasarjan. Olen säästänyt noita kirjoja omille tytöilleni.

Minä olen 28v ja myös äitini (56v) on lukenut nuorempana Tiina-kirjoja. Ja minun eka Tiina-kirja olikin äitini vanha.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on 9v ja ei vielä ole lukenut. Pitäiskin suositella.



Tykkäsin Tiina-kirjoista kovasti.

Vierailija
2/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini (54v.) tutustutti minut Tiina-kirjoihin (sain häneltä hänen vanhat kirjansa). Mulla on ne kirjat vielä tallessakin, saa nähä innostuuko meidän sälli niistä joskus:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kaikki jotka meidän kirjastosta löytyi. Äitini ei ole Tiinoja lukenut, oma tyttöni taas opn vasta taapero.

Vierailija
4/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistäni en tiedä, hänkin on ollut kova lukemaan mutta ehkä ei ole Tiina-kirjoja lukenut, hän piti enemmän Viisikko-sarjasta jota itsekin rakastin, tietääkseni. Ikää 49v. Ja omat lapset ei vielä ole siinä iässä että noita itse lukisivat.

Vierailija
5/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olivat suuria suosikkejani Merri Vikin Lotta-sarjan ohella.

Tiinat kiinnostivat ensin, sitten hieman väistyivät kun olin vanhempi ja aloin ahmia Lottia.

ja sitten tuli Vihervaaran Anna.



Epäilen, että äitini ei ole lukenut Tiina-kirjoja.

Oma poikani on alle kouluikäinen. En tiedä, kiinnostuuko koskaan " tyttökirjoista" .

Vierailija
6/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäsin niistä kamalasti. (Olen 31 v.) En usko, että äitini on kirjoja nuorena lukenut. Saa nähdä innostuvatko omat tyttöni (4 ja 1 v.) niitä joskus lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni luki muutama vuosi sitten kyseisiä kirjoja, mutta nyt, 11 v ne eivät enää kiinnosta.

Vierailija
8/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tuskin lukevat, vanhin on nyt 6v ja kaikki kolme ovat poikia. Äiti oli lukeut lapsuudessaan joitain, mulla oli koko sarja itelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsistani lukee niitä myös, toinen ei. (Tytöt 10v ja 9v).