Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kuunnella kun kaveri jaarittelee duunijuttujaan puhelimessa.

Vierailija
08.01.2008 |

Mua ei oikeesti kiinnosta tippaakaan jonkun hoitoapulaisen päivä, saunottamiset, lääkärissä käynnit, syötöt, ulkoiluttamiset, työvuorot tai muutokset niissä.



Ällöttää niin, että en enää edes viitsi soittaa koko tyypille!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nimittäin jaksa kuunnella enää yhtään sinun jauhamista siitä mitä kaikkea " jännää" se kotiäiti onkaan tänään touhunnut..

Vierailija
2/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jaarittelen vain omia työjuttujani toiselle koko puhelun ajan.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kyllä viime aikoina vähentänyt sitä. Kertoi erittäin yksityiskohtaisesti kaikista duunijutuistaan ja mä olin aina ihan pihalla.

Vierailija
4/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repii JOKA asiasta 5 tuntia keskustelua! Ei jaksa kuunnella. Ja kaikki on vielä " ihan kauheeta" ja moralisoi joka ikistä asiaa... Argh!

Vierailija
5/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan, vaikkei mulla ole tapahtumiin osaa eikä arpaa.

Eipä huvita enää jutella pahemmin, kun hän on niin työstään stressaantunut.

Vierailija
6/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka yritän vaihtaa puheenaihetta, palaa kaverini omiin työasioihinsa.

Ei tosissaan huvita hänelle soitella, kun tietää mitä taas joutuu kuuntelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi