Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kayn jotenkin ylikierroksilla: Takana ties kuinka monta rikkonaista yota, mutta ei vaan nukuta. Keho on jo ihan loppu, mutta aivot surraa. Mika avuksi?

Vierailija
08.01.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota illalla vaikka lihasrelaksanttia ja rentouta itsesi. Juo hunajateetä. Käy kylvyssä tai saunassa. Syö banaani.

Vierailija
2/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri määräs kaks viikkoa lepoa. Ihminen menee tuollaisen tilaan, jos ei saa nukuttua riittävästi. Eli ensiapuna parin yön kunnolliset unet, sitten vaan rentoutumista ja rauhoittumista. Lihasrelaksantit, sauna ja rentoutus-CD:t kehiin. Lepoa, lepoa, lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla 1,5 ikäeroa, töihin reissuhommiin lapsen ollessa puolivuotias. Vuoteen ei yhtään ehjää yötä, joten ei ihme, että surras :)

Vierailija
4/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut nukkunut kunnolla moneen yöhön, synnytys takana ja lisäksi pukkasi rytmihäiriöitä. Onneksi hoitaja antoi nukahtamislääkkeen, jonka avulla sain vähän nukuttua.

Vierailija
5/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi rauhoittavaa/unilääkettä. En muista nimeä, mutta O:lla alkoi.

Vierailija
6/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Se katkasee ylikierrokset mukavasti ja luonnollisesti.



Mulla vauva söi vain öisin ja tulin ihan ylihysteeriseksi päivisin.

Siskolla auttoi kun tuli tosi paha tilannne elämääsä ja meina syöunet mennä.



Ja olen kuullut yhdellä toisella palstalla, että muutama muukin äiti on päässyt tällä parempiin öihin.



Jotenkin vaan se tyhjentää pään ja sillä siisti vaikkei uskois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötä nukkunut, valvonut vähintään 2-3 tuntia yössä. Nyt pari viikkoa nukkunut kahden tunnin unia, mutta silti ei illalla uni tule.