Teen valituksen reklamaation käsittelystä, apuja kaivataan!
Eli ongelma on se, että pienen vian hoitaminen kesti eräässä kaupassa 3 vkoa! Kyseessä oli viottunut johto, jonka vuoksi laite ei latautunut ja toki lopulta johto meni takuuseen. Mitä tällaisesta voi vaatia matkakulujen lisäksi? Mielestäni nykyaikana 3 vkoa ilman älypuhelinta on täysin kohtuuton aika! Ja uuden johdon olisivat saaneet otettua hyllystä, mutta halusivat varmaan tarkistaa onko kännyssä vikaa ja siksi huolto kesti niin kauan.
Mielestäni tuollainen on kuluttajan kyykyttämistä!
Kommentit (16)
Kyllä tosta joku 1500€ vähintään kannattaa vaatia ja julkinen anteeksipyyntö.
Vollota iltaroskan toimittajalle niin saat lokaamaltasi firmalta uuden ilmaisen puhelimen.
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/tavaran-vika-tai…
Tossa puhutaan kohtuullisesta ajasta, eli mikä on kohtuullista?
Miksi hyväksyit korjaamisen ja jätit puhelimesi tutkittavaksi?
No se oli heidän tapa toimia. EN tosiaan tiennyt, että siinä menee 3 viikkoa!!
Mielestäni tuo on asiakkaan kyykyttämistä. Siksi periaatteen vuoksi haluan valittaa, vaikkei siitä mitään järkevää syntyisikään. Ottaa päähän.
tästä huomaa että jotkut todella tarvitsevat älupuhelinta. no matkakulut 300e per suunta taksi on nykyään nostanut hintoja, kivusta ja särystä 600e, et päässyt räpläämään puhelintasi julkisissa kulkuneuvoissa elinäytit täysin luuserilta korvaus 30 senttiä, et ole muutenkaan kovin edustava jote tästä hieman rokotettiin. kulutit aikaasi asian hoitamiseen ja pähkäilyyn 48 tuntia tästä sinun pitää saaman 18e. kolme viikkoa älyttömänä tekee noi 70 senttiä. olisi vielä pari juttua mutta et kertonut puhelimen mallia tai ostopaikkaa.
Ei auta tuollaiset reklamaatiot mitään, nolaat vain itsesi.
Vierailija kirjoitti:
No se oli heidän tapa toimia. EN tosiaan tiennyt, että siinä menee 3 viikkoa!!
Mielestäni tuo on asiakkaan kyykyttämistä. Siksi periaatteen vuoksi haluan valittaa, vaikkei siitä mitään järkevää syntyisikään. Ottaa päähän.
Maksoit kuitenkin korjauksen kiltisti? Kuka nykyään pystyy olemaan ilman puhelinta kolme viikkoa, en olisi jättänyt luuriani sinne kuin korkeintaan päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
tästä huomaa että jotkut todella tarvitsevat älupuhelinta. no matkakulut 300e per suunta taksi on nykyään nostanut hintoja, kivusta ja särystä 600e, et päässyt räpläämään puhelintasi julkisissa kulkuneuvoissa elinäytit täysin luuserilta korvaus 30 senttiä, et ole muutenkaan kovin edustava jote tästä hieman rokotettiin. kulutit aikaasi asian hoitamiseen ja pähkäilyyn 48 tuntia tästä sinun pitää saaman 18e. kolme viikkoa älyttömänä tekee noi 70 senttiä. olisi vielä pari juttua mutta et kertonut puhelimen mallia tai ostopaikkaa.
Kengänpohjatkin kului melkein puhki, uudet kengät 150 euroa.
Miksi et säästänyt entistä puhelintavarakuuriksi? Minulla on parin n. kahden vuoden vanhaa kännyä tuolla työhuoneen laatikoissa, pääsevät hommiin, jos juuri ostamani luuriin tulisi joku vika.
Isot yritykset voivat nähtävästi kyykyttää miten tykkäävät. Kuinka kauan itse olisitte ilman pyykkikonetta tai astianpesukonetta? Kyllähan ilmankin selviää...? Kuluttajat ovat lampaita, siksi firmat kohtelee miten tykkäävät.
Takuuseen se vika meni, eivätkä he uskoneet, kun sanoin, että johdossa vikaa, vaan he ottivat koko laitteen tutkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Isot yritykset voivat nähtävästi kyykyttää miten tykkäävät. Kuinka kauan itse olisitte ilman pyykkikonetta tai astianpesukonetta? Kyllähan ilmankin selviää...? Kuluttajat ovat lampaita, siksi firmat kohtelee miten tykkäävät.
Takuuseen se vika meni, eivätkä he uskoneet, kun sanoin, että johdossa vikaa, vaan he ottivat koko laitteen tutkittavaksi.
Itse olisin varmaan ollut vaan iloinen, että ottavat koko puhelimen ja selvittävät ettei vika varmasti ole siinä. Mutta ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Isot yritykset voivat nähtävästi kyykyttää miten tykkäävät. Kuinka kauan itse olisitte ilman pyykkikonetta tai astianpesukonetta? Kyllähan ilmankin selviää...? Kuluttajat ovat lampaita, siksi firmat kohtelee miten tykkäävät.
Takuuseen se vika meni, eivätkä he uskoneet, kun sanoin, että johdossa vikaa, vaan he ottivat koko laitteen tutkittavaksi.
Miksi et pyytänyt heti testaamaan uudella laturilla ja olisit saanut johdon mukaasi?
Vierailija kirjoitti:
Isot yritykset voivat nähtävästi kyykyttää miten tykkäävät. Kuinka kauan itse olisitte ilman pyykkikonetta tai astianpesukonetta? Kyllähan ilmankin selviää...? Kuluttajat ovat lampaita, siksi firmat kohtelee miten tykkäävät.
Takuuseen se vika meni, eivätkä he uskoneet, kun sanoin, että johdossa vikaa, vaan he ottivat koko laitteen tutkittavaksi.
Tiskikonetta ei oo ikinä ollukkaan ja ilman pyykkikonetta selvisin yli puolivuotta. Myös ilman älyluuria selvisin 3kk.
Tietenkin valitat. Mainitse, että kerroit korjaajalle vian.
Siis reklamaatio reklamaatiosta. Tämä on uutta.