Voiko tietokoneen hankintaan myönnetyllä maksusitoumuksella ostaa pelikonsolin?
Kommentit (8)
Millä perusteilla saa muut maksamaan läppärinsä ?
Vierailija kirjoitti:
Myy se sitoumus ja osta rahoilla kaljaa
Ne on henkilökohtaisia jos et satu tietämään
Vierailija kirjoitti:
vähävaraisuus
Ei ne kaupassa myy sulle kuin tietokoneen, se on virallisesti rikos, == petos. Oletko sä ennesstään rikollinen, siid petosmiehiä. Niistä suuri osa lusii Suomenlinnassa avolla. Siellä saa pitää kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
provot saa
Mä sain sitoumuksen 600 euron tietokoneeseen ja 300 euroa puhelimeen. Eipä kauaa ehtinyt puhelin vanheta, kun humalassa unohdin se kuppilan nurkkapöytään ja joku pelle varasti sen. Sain onneks uuden halvemman ja tästä lupaan pitää huolta ;) V*tutti ku ei ollu kuukauteen puhelinta käytössä. Eipä tää kyl oo niin hyvä ku se edeltävä, mutta minkäs teet. Tällä mennään, valitettavasti.
Iiro kirjoitti:
Mä sain sitoumuksen 600 euron tietokoneeseen ja 300 euroa puhelimeen. Eipä kauaa ehtinyt puhelin vanheta, kun humalassa unohdin se kuppilan nurkkapöytään ja joku pelle varasti sen. Sain onneks uuden halvemman ja tästä lupaan pitää huolta ;) V*tutti ku ei ollu kuukauteen puhelinta käytössä. Eipä tää kyl oo niin hyvä ku se edeltävä, mutta minkäs teet. Tällä mennään, valitettavasti.
Mulla suht sama homma. Telkkarin 55 tumankin sain sitoumuksen kun se oli niin halpakin 600€ vaan. Mitäköhän vielä sitä sais pummattua.
Ei taida saada Gigantista