Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se hiustenvärjäys aiheuttikaan alkiolle? Uskallanka värjätä hiukset, kun ehkä olen raskaana?

Vierailija
20.01.2008 |

Eli en tiedä olenko raskaana, menkat pitäsisi alkaa vasta ensi sunnuntaina, joten en voi vielä testatakaan.

Ja hiukset tarvitsisivat värjäystä. Eikö se alkio ole juuri nyt kaikkein herkimmillään häiriintymään kaikesta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan höpöjuttuja nuo ettei raskaana oleva saisi värjätä hiuksia. saman tyypin mukaan raskaana olevat eivät saisi myöskään käyttää deodoranttia, hajuvesiä ym. yleensäkään mitään kemikaaleja.



kyllä ne on muut ja vakavammat asiat jotka sikiövaurioita aiheuttaa!

Vierailija
2/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Värjää hiukset. Jos sinulla on käynyt tuuri ja sisälläsi on jakautumisvaiheessa oleva solumöykky, se ei kampaajan visiitistä häiriinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut sitä mieltä, että hiustenvärjäyksestä on haittaa? -ap

Vierailija
4/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko jo.



Kiusaa tekevät ne, jotka sellaista väittävät. Jos nyt oikeasti sattuisit olemaan raskaana, älä ainakaan ala lukea tätä palstaa tai tulet hulluksi.

Vierailija
5/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne voivat vaurioittaa sikiötä.



Vierailija
6/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö on täysin terve ja voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on jo koululainen ja hänellä menee koulu niin hyvin kuin vaan voi mennä. eli tuskinpa hänellä mitään suurempia kognitiivisia vaurioita tuosta tuli...



Vierailija
8/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä värjäisi mutta kukin tyylillään. Vältin myös hajusteita. Eikö kukaan ole kuullut siitä WWF:n uutisoimasta tutkimuksesta, jossa pikkulasten verestä löytyi aivan uskomattomat määrät kemikaaleja, mm. myskin kaltaisia yhdisteitä, parabeeneja ym.? EIkö ole ihan selkeä homma, miten vastasyntyneellä on niitä! Vaikkei nyt aiheuttaisi varsinaisesti kehityshäiriöitä, niin tuskin niitä on sinne verenkiertoon tarkoitettu.



Ja sit ihmetellään, miksi länsimaissa on niin hirveästi syöpiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt yksittäiset mammat kertoo että minä värjäsin ja tyttö pärjää hyvin koulussa..



Yksittäisten tapausten perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä populaatiotasolla. Luuletteko, että mitään kosmetiikkaa ja kemikaaleja testattaisiin raskaana olevilla naisilla?! Ei kai kukaan hullu suostuisi. Koe-eläimiä olemme nyt itse. Ja koska kaikki käyttää niin paljon kaikkea, ei ikinä voida osoitta mikä minkäkin takana lopulta on.

Vierailija
10/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos olisin, en värjäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaavat kehitystä jotenkin ja jos kehitys häiriintyy, niin silloinhan tulee keskenmeno.

Jos ihan alussa saa röntgensäteitä niin silloinkin myös alkio ei jatka kehitystä, jos vaurioituu säteistä.



Ja värjäylkselle on nyt suuri tarve, viikonloppuna meno, jossa ei kehtaisi tällä tukalla esiintyä. -ap

Vierailija
12/12 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värjäys lisää virtsarakon syöpää, koska päänahan kautta imeytyy myrkkyjä elimistöön ja ne poistuvat virtsan kautta. Tästä voi päätellä että jotain voi ehkä imeytyä lapseenkin. Tämä oli ihan Turun Sanomissa.

En tuomitse värjäystä mutta miettisin kahdesti ennen kuin värjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi