Lue keskustelun säännöt.
Pitkät ikääntyneet naiset ovat kolkon näköisiä
14.01.2008 |
Nuorena ovat ihan ok ja jopa kivannäköisiä mutta annas olla kun ikää on yli 40 ovat aika hurjan näköisiä, suorastaan kolkkoja.
Kommentit (5)
Eikö tuohon kuitenkin vaikuta meikki, tukka, vaatetus....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sulla vain vituttaa, että jäät jalkoihin, et näy, ja joudut käyttämään kompleksikorkoja. Totuus on, että pitkät ovat näyttäviä. Kukaan lyhyt ei voi koskaan olla näyttävä. Lyhyet ovat huvittavia, mini-ihmisiä. Alle 160 senttiset naiset ja alle 170 senttiset miehet.
Sen sijaan liika laihuus on jo keski-ikäisillä ruman näköistä. Normaalipainoiset ovat kaikkein nuorekkaimman näköisiä ja hieman pulleammatkin paremman näköisiä kuin laihat.
Jos on tosi laiha ja rusina, niin onhan sitä kolkon näköinen - oli pituus mikä tahansa.