Puhelinmyyjät pakottaa ostamaan
Sanoin että en halua ostaa mitään niin ei kun jankkaa jankkaa ja oli jo laittamassa postiin tämän Paska tavaran. Täst edes lyön luurin vaan korvaan kun on niin ärsyttäviä
Kommentit (21)
Itte en oo koskaan ymmärtänyt miks niitten puhelinmyyjien kanssa pitää jäädä vänkäämään...
Puhelin soi ->
Minä: Haloo
Myyjä: Soittelen täältä peräkylän energialta, olisko hetki aikaa?
Ja tässä kohtaa painetaan punaista luuria, ei oo niin vaikeeta
Toi on totta niiiiiin paljo arghhhhh älkää myykö jos sanon saatana ei
En tajua ihmisiä jotka ei hanki suoramyyntikieltoa ja sitten valittavat. Olen saanut olla vuosikausia jo rauhassa.
Luuri vaan korvaan kun tajuaa että ovat myymässä. Toiminut ainakin minulla eivät ole uudestaan soittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Itte en oo koskaan ymmärtänyt miks niitten puhelinmyyjien kanssa pitää jäädä vänkäämään...
Puhelin soi ->
Minä: Haloo
Myyjä: Soittelen täältä peräkylän energialta, olisko hetki aikaa?
Ja tässä kohtaa painetaan punaista luuria, ei oo niin vaikeeta
Niin totta! Ärsyttää kun ne samat vanhemmat, jotka jämäkästi ja mutkattomasti kielsi lapseltaan asioita "koska minä sanon"-tyylillä, kokee jotenkin velvollisuudekseen selitellä ja nöyristellä puhelinmyyjälle tai kulkukauppiaalle tuntitolkulla mikseivät halua nyt ostaa palvelua ja lopulta aina nöyrtyvät sen kuitenkin ottamaan .
MIKÄ SIINÄ ON NIN VAIKEAA SANOA EI!!!
Mä vaihdoin numeroa joulukuussa ja yksi syy oli noi puhmyyjät. EI ollut ainoa syy, mutta yksi vahva syy se oli. Ennen kuin vahdoin numeroa, niin katsoin puhelimesta estot. 54 numeroa oli estettynä ja kaikki oli puhmyyjiä. Liittymäsopimusta kun tein, niin painotin myyjälle että numero menee sitten niin salaiseksi ettei noi myyjät ja kukaa ylimääräinen ei saa yhteyttä. Annan numeroni niille kenelle haluan antaa. Nyt on saanu olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua ihmisiä jotka ei hanki suoramyyntikieltoa ja sitten valittavat. Olen saanut olla vuosikausia jo rauhassa.
Robinsonpalvelu on voimassa vain kolme vuotta. Itse taas tarvii ottaa käyttöön kun puhelinmyyjät alko soittelee, eli kolme vuotta on kulunut.
Mä jaksan sanoa kaksi kertaa "ei kiitos, en osta", joista toisella kertaa jatkan, että "kiitos hei" ja puhelin kiinni.
Höpöhöpö. Eikö sulla ole omaa tahtoa? Sanot vaan että kiitos ei tällä kertaa ha painat punaista
Eu tulee kieltämään puhelinmyynnin, ellei asiakas ole siihen lupaa antanut.
Kuinkhan moni antaa? En minä ainakaan.
Ongelmahan on ne puhelinmyyjät jotka ei ole markkinointiliitossa tai mikä nyt onkin ja eivät tottele suoramarkkinointilupia vaan soittelevat kuitenkin.
Itselle tuli hämärä tarjous ilmaisesta kasvohoidosta, joka ei oikeasti ole ilmainrn hoito vaan joutuu kesken hoidon myyntipuheen kouriin jostain kasvohoitoaine/hoitopaketti vuodeksi joka maksaa yli 2000€ Ja kyseinen lafka Helsingissä on saanut tuollaisen markkinoinnin kiellon jo 2017, ja jatkaa vain toimintaansa.
Eli there is no free lunch. ilmaista lounasta ei ole. Ja jos joku kuulostaa liian hyvältä, niin se ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Eu tulee kieltämään puhelinmyynnin, ellei asiakas ole siihen lupaa antanut.
Kuinkhan moni antaa? En minä ainakaan.
Tuskin monikaan. Nykyään tilaamiset on niin helppoa netin kautta.
Oletko, ap, iäkäs tai voisiko puhelinmyyjä luulla sinua iäkkääksi (nimi, ääni)? Vanhuksille kohdistettu puhelinmyynti on tosiaan törkeää ja jopa rikollista pakottamista.
Itse kieltäydyn kerran kohteliaasti, sanon heihei ja suljen sitten puhelimen jankkauksesta huolimatta. Eikä ole tarvinnut potea omatunnontuskia.
Miksi niiden kanssa jäisi jankuttamaan. Sanon vain etten ole kiinnostunut kiitos ja luuri kiinni. Laitan nämä numerot estoon.
Vierailija kirjoitti:
En tajua ihmisiä jotka ei hanki suoramyyntikieltoa ja sitten valittavat. Olen saanut olla vuosikausia jo rauhassa.
Ei ole kiellosta apua vaikka vähentääkin merkittävästi puhelinhäiriköintiä. Lopettavat kyllä puhelun kun sanon, että on telemarkkinointikielto mutta nopeammin pääsee eroon painamalla punaista luuria.
Vierailija kirjoitti:
Eivät pakota, houkuttelevat vain.
Joskus se on enemmän kuin houkuttelua: manipulointia, kohteen ystävällisyyttä hyödyntävää taivuttelua.
Minun esim. on mahdotonta lyödä luuria korvaan silloin harvoin, kun erehdyn vastaamaan puhelinmyyjälle. On kiusallista joutua kolme, neljä kertaa sanomaan "ei kiitos", kun jo puhelun alussa tietää varmuudella, ettei tule ostamaan mitään. Aina tulee uusi, parempi tarjous: "No entä kiinnostaisko sua sitten tällainen...".
Hyvä jos puhelinmyynti tullaan kieltämään ilman erillistä pyyntöä vastaanottaa soittoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
ok