Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketmaster - Rahat meni, mutta lippuja ei tullut. Viesteihin ei vastata. Ketju poistettiin, mitä ***tua?

Vierailija
24.02.2019 |

Ostin verkkopalvelusta kaksi lippua tapahtumaan.Maksoin liput samantien verkkomaksuna, mutten ole saanut tilausvahvistusta, enkä lippuja. Liput eivät myöskään näy omilla sivuillani palvelussa. Rahat ovat kuitenkin tililtäni kelvanneet. Asiakaspalvelunumeroon soittaminen on törkeän hintaista, ja yhteydenottolomakkeen käyttö vaatii tilausnumeroa, mitä minulla ei tietenkään ole, kun en mitään vahvistusta tai lippuja saanut.

Yllä ap viestini. Eikö tästä saa siis palstalla keskustella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitänee mennä johonkin lippukauppaan asiaa selvittämään, koettaa jos heidän sosiaalisen median tilit ottaisi asiaan kantaa, tai pistää etanapostia toimistolle. Googlen mukaan osoite on Keskuskatu 6, 00100 Helsinki.

Vierailija
2/6 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan laittanut spostiosoitteesi väärin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju poistuu...

Hmmm, kiintoisaa todella. Joku ilmiantanut siis!

Vierailija
4/6 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palvelunumerolla rahastaminen on niin törkeetä. Tietty joutuu vielä jonottamaan ja sekin maksaa.

Vierailija
5/6 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju poistuu...

Hmmm, kiintoisaa todella. Joku ilmiantanut siis!

Vai oiskohan medialla näpit pelissä.

Vierailija
6/6 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan laittanut spostiosoitteesi väärin? 

Tämä oli luonnollisesti ensimmäinen ajatukseni, mutta heidän käyttäjätiedoissaan osoitteeni on oikein, ja mainosviestit tulevat kyllä läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi