Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
allergiatestit 3-vuotiaalle?
07.01.2008 |
posket punoittaa aina välillä tosi kovasti, nenä vuotaa jatkuvasti. nyt iholla yhdessä kohtaa jotain näppyjä. nuhasta ollaan jo puhuttu tk-lääkärille, jonka mielestä normaalia että on aina nuha? pitäisköhän pyytää allergiatestejä? vai mitä ootte mieltä kokeneemmat?
kiitos etukäteen
Kommentit (2)
Välttämis-altistustestit ovat varmimmat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi olla että näyttävät allergian tai yhtä hyvin allergia voi olla, vaikkei testeissä näkyisi mitään.
Epäillyn allergeenin välttäminen ja oireiden seuraaminen sitä kautta on ainoa varma tapa.