Lue keskustelun säännöt.
Yritän olla hauska ja nokkela
15.02.2019 |
Oikeesti taidan olla mukahauska ja nolo. Aika noloo tiedostaa se.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin ja joskus jopa onnistun. Kun laukoo paljon niin kyllä se välillä osuu maaliinkin. Ei ne muittenkaan jutut aina nyt niin timanttia ole.
Sepä se. Mä olen välillä liian nopea laukoja, eikä muut kerkiä mukaan. T:Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin mäkin ja joskus jopa onnistun. Kun laukoo paljon niin kyllä se välillä osuu maaliinkin. Ei ne muittenkaan jutut aina nyt niin timanttia ole.