Askon ja Sotkan jatkuvat -50% alennusmyynnit, niinkö huonosti menee huonekalupisneksessä?
Luulin että huonekalut on yksi tuoteryhmä, joita vielä myydään paljolti "kivijalassa", mutta nää toistuvat viikonloppu- sun muut alennuskampanjat kyllä antaa mielestäni osviittaa alan huonosta markkinatilanteesta.
Kommentit (5)
Ikea jyrää hinnoittelullaan ja valikoimallaan heikommat alleen.
Ne -50 % hinnat on oikeasti niiden tuotteiden normaaleja hintoja, joilla ne on aina myynnissä. Niitä ei ole koskaan myyty sillä väitetyllä kaksinkertaisella hinnalla, josta tuo -50 % on muka otettu. Kun väitetään että tuote myydään puoleen hintaan, se menee paremmin kaupaksi.
Eikös noista jatkuvista alueista voi saada jonkinlaisen varoituksen. Mun mielestä Scandinavian outdoors vai mikä se erä Jorma liike onkaan sai varoituksen väärennetyistä alehinnoista
Suomen sänky- ja sohvatukku on mainostanu tällä tyylillä vuosikausia, tuotteet jatkuvasti 50-80 prosentin alessa. Kuluttajavirasto voimaton ja uhkasakoille nauretaan päin naamaa.
Tuohan on puolirikollisten ja muiden autokauppiaiden ala. Kuuluu siis pelin henkeen, että "loppuunmyynti" on jatkuvasti päällä.