Nettitilaus meni väärään kaupunkiin, mitä teen?
Elikkä tilasin netistä itselleni erikoishöylän ja olen tilannut samalta sivustolta ennenkin. Paketti on aina tullut kolmen vuorokauden sisällä. Nyt siinä on kestänyt neljä päivää ja Katsoin tilauksen tietoja, ja siinä on ilmeisesti nettiyhteydessä ollut jotain hässäkkää, kun oma kotiosoitteeni oli puoliksi kirjoitettu ja paketti on lähetetty toiselle puolelle kaupunkia smartpostiin, vaikka valitsin oman kaupunkini noutopaikaksi. Suututtaa kun tuntuu että en voi tehdä mitään asialle, olen kirjoittanut sähköpostin tänään kyseiselle puljulle, mutta vituttaa se että joudun varmaan maksamaan toimituskulut uudelleen.
Kukaan ollut samassa tilanteessa?
Kommentit (8)
No onko toiselta puolelta kaupunkia niin suuri vaiva hakea? :D
Ai mitä teet. Sanot "Voi v*ttu saat*na perkel*en pers*!!"
Sitten odottelet paketin saapumista.
Aa! No sit soitat sinne firmaan ja selität tilanteen, selität, että niiden täytyy maksaa postikulut. Sit soitat postille ja pyydät toimittaan oikeaan paikkaan. Voi olla et lähettää ilman, mut jos joudut maksaa sen muutaman euron, niin pyydät ne ko. firmalta takaisin. :)
Melkein sama eli tilasin kirjapaketin, jonka Adlibris päätti lähettää 200 km päähän, vaikka osoitteeni on ihan oikein siinä paketissa ja tilaustiedoissa. Yhteys lähettäjään ja yhteys postiin, paketti reissasi 7 päivää ja päätyi siihen postiin,mihin pitikin.
Voit jättää hakematta niin palautuu lähettäjälle ja itse voit tehdä tilauksen uudestaan.
Et tee mitään. Tilaa jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Voit jättää hakematta niin palautuu lähettäjälle ja itse voit tehdä tilauksen uudestaan.
Ongelmana on se että olen täällä Vanhempieni luona vielä 1 ja puoli viikkoa jouluvapaiden ajan, sitten menen takaisin kotiin, eli se on siinä ja siinä että kerkeääkö se. Varsinkin nyt kun on joulu ja kaikki :/
Toiselle puolelle Suomea siis on mennyt,
AP