Mies kävi Alkossa ja pahoitti mielensä...
Kun myyjä ei kysynyt papereita. Mies on 34-v. normaalipainoinen, pitkä mies, joka ihan katsoo mitä päälleen laittaa. On paljon nuoremman näköinen kuin moni ikäisensä, mutta ei pukeudu teinityyliin. Osti punaviiniä. Kuulemma kassa kysyi paperit kahdelta edellä olleelta naiselta, joilla kunnon uurteet kasvoissa silmien ympärillä.
Miten lohdutan mielensäpahoittajaa? Sanoin, että ei minultakaan kysytä koskaan papereita, vaikka on rypytön naama ja työympäristöissä aina luullaan ehkä 25-vuotiaaksi. Elämä on epäreilua.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tunnetaan siellä jo...
Tuskin. Käy Alkossa ehkä joka toinen kuukausi, korkeintaan.
heh. Mun mieheltä kysytään joka kerta ja on jo 40v.
Sun miehes on vanhan näköinen.
Mun mies näyttää todella nuorelta. Heittämältä 23v.
Miehen on aika herätä todellisuuteen, hän on keski-ikäinen setä.
Toi kommentti niistä edelläolleista naisista ja niiden silmänympärys-uurteista oli melko hauska. Jotain itse-projisointia ehkä?
No alle 30v näköisiltä pitäisi kysyä, usein taitavat kuitenkin kysyä vain alle 20v näköisiltä. Että en kyllä miehesi iässä tuosta loukkaantuisi, ei 34v mikään vanha ole.
Minä olen 23v ja ei ole moneen vuoteen kysytty lähes missään henkkareita. En ole lapsenkasvoinen, mutta 30-vuotiaasta en menisi millään.
Onko miehellä partaa? Jos ajaa parran pois, näyttää helposti 10v nuoremmalta. Partanaamoilta ei kysytä papereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Käy Alkossa ehkä joka toinen kuukausi, korkeintaan.
Niin ja ostaa paaaaljon kerralla.
Muakin harmittaa ettei multa ole pitkään aikaan kysytty, olen nuorekas, tosin 46v... Mutta voisivat kysyä ihan vain siksi et tulis hyvä mieli mulle =)
Pöh mitä arvuuttelua. Sano että ottaa ryypyn murheeseen
Minulta kysytään joskus, mutta ei läheskään aina. Olen 30v. nainen. Yleensä silloin kysytään, jos ostan jotain kuohuviiniä, mutta jos ostan punkkua, valkkaria tai vaikka viinaa, niin ei kysytä...
Minä ostin mieheni ja 10-vuotiaan lapseni kanssa Prismasta ruokaostosten yhteydessä simaa, niin molempien piti näyttää paperit, miehen ja minun. Olemme 28v, ja minusta se oli hullua sen alkoholittoman siman takia...
Poikani on 19 eikä häneltä kysytty papereita kun haki jouluglögiä meille.