Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kärsittekö te muutkin naimisissa olevat seksin puutteesta?
24.01.2008 |
Ei luulisi, että sellaisesta pitää kärsiä, jos on vakituinen kumppani, mutta näin vain meidän perheessä, työ ja arki vie kaikki voimat ja ajan.
Kommentit (4)
- enemmän seksiä! On ihanaa viettää sellaisia aamupäiviä (myös muulloin kuin sunnuntaisin), jolloin orgasmeja vaan satelee puolin ja toisin :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en ollut naimisissa mutta asuin yhdessä mieheni kanssa 10 vuotta kunnes lopulta tajusin että viimeisten viiden vuoden aikana oli seksiä ollut 3 kertaa. Ja minä itse olin ollut onneton jo yli kaksi vuotta. Ero tuli, ja nyt on parempi olo
Mutta mies kärsii. Minä voisin elää aivan kevyesti loppuikäni ilman seksiä.
Alue: Aihe vapaa
Sellasta tää on, välillä enemmän ja välillä vähemmän. On ne väsymykset hyvä hoitaa pois ja vaikka vain kainalokkain olla. Kunhan sitä läheisyyttä ja yhteenkuuluvuudentunnetta on.