Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valheen erottamat

Vierailija
05.12.2018 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiet-erosivat-69-vuotta-sitten-valh…

Luettuani jutun, en voi kuin ihmetellä, kuka päätti että valhe kerrotaan?

Siis eihän naisen vanhemmat voi sitä voineet määrätä sairaalaa kertomaan, kyseessä kuitenkin täysi-ikäinen. Ja jos sairaala teki päätöksen niin hyvä Jumala miksi?

Ymmärrän kyllä että ennen oli asiat toisin, mutta.. Siis oikeasti, miten tuo on voinut tapahtua? Miten jokainen joka hoiti synnyttänyttä, voi tietää pitää suunsa kiinni? Miten kukaan voi olla kertomatta että ei se lapsi ole kuollut? Ja jos voi, niin miksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla