Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä varten Facebookissa kun selaan jonkun ryhmän keskusteluja, melkein joka toinen/kolmas/neljäs postaus on "Löydä jäseniä" ja sitten siinä on aina samat 3 tuntematonta?
24.11.2018 |
Mikä oletus se on että jos kuulun ryhmään, haluan tietää ketkä ovat jäseniä vai mikä tässä on taustalla? Oma logiikka sanoo että jos kuulun vaikka villasukkaryhmään, mua kiinnostaa ne sukat ja ohjeet, ei suinkaan keitä muita ihmisiä on jäseninä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa