Silja Serenade taas otsikoissa - lapset hengenvaarassa remontin keskellä
Nauttikaa matkasta. Varokaa tikkaita ja mattorullia.
Liikkukaa varovasti..kaikki portaat ei ole vielä paikallaan.
"Porraskäytäviä ja mattoja asennellaan paikoilleen yön ja huomisen aikana"..
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/de4372ec-cd96-4f34-a766-e897b048…
Kommentit (19)
"Lapset hengenvaarassa".
Hohhoijaa.
On ihmisillä rankkaa ja vaikeaa. Toki iltapaskoihin soitteleminen tuntuu olevan oikea lampaiden kansanhuvi.
Hengenvaara on liioiteltu, ja lapsethan ovat vanhempiensa vastuulla joka tapauksessa.
Mutta onhan tuo nyt ihan törkeää, että laiva on tuossa kunnossa käytössä , jos matkustajille ei ole asiasta informoitu eikä tarjottu hyvitystä. Tyypillistä virolaista touhua taas.
Astmalapsen äitinä minua ei naurata, vain vain kuvitella tuon poikarukan hengitysvaikeudet pölyn keskellä :( Pahimmillaan tuo voisi johtaa helikopterikyydillä sairaalaan.
Sängyttömät hytit ja irtonaiset mattorullat seinää vasten aalloksssa eivät myöskään kuulosta kovin mukavalta! Ravintolakin kiinni.
No kyllä mua ottaisi aivoon jos ensin seison 3h terminaalissa ja kun pääsen laivaan on näky kuin turkkilaisella työmaalla ja yökerho ( jota mainostettu rempattuna) ei edes ole auki. Siljan risteilyt on sen verran suolaisia että samalla rahallahan lentää vaikka Varsovaan, Amsterdamiin, Prahaan tai watnottiin vkl viettoon. Olen näköjään ainoa jolla sympatiat matkustajien puolella, kommentit täällä tuntuu olevan melkein vahingoniloisia ja ilkeitä.
Kaukaisilta tuntuvat ne ajat, kun Siljalla oli hienompaa mennä Ruotsin-risteilylle ja Viikkari oli junttimaineessa.
Siljan myynti Tallinkille käänsi asian just toisin päin.
Ihme mäntit. Oikeasti maksaisit kokonhinnsn nurisematta työmaaristeilystä? Mistä muusta innokkaasti maksatte ylihintaa? Olemme maailman tyhmin kansa.
Vierailija kirjoitti:
On ihmisillä rankkaa ja vaikeaa. Toki iltapaskoihin soitteleminen tuntuu olevan oikea lampaiden kansanhuvi.
Sulle on kunnia-asia maksaa täysi hinta iloisesti ämpärillisestä pskaa?
Vierailija kirjoitti:
Astmalapsen äitinä minua ei naurata, vain vain kuvitella tuon poikarukan hengitysvaikeudet pölyn keskellä :( Pahimmillaan tuo voisi johtaa helikopterikyydillä sairaalaan.
Sängyttömät hytit ja irtonaiset mattorullat seinää vasten aalloksssa eivät myöskään kuulosta kovin mukavalta! Ravintolakin kiinni.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Astmalapsen äitinä viet lapsesi risteilylaivalle, joka on kauttaaltaan verhottu kokolattiamatoilla?
No en nyt tiedä tuosta hengenvaarasta, vanhempien pitää kuitenkin huolehtia lapsistaan ja vahtia heitä.
Törkeää tosin, kun vasta muutamaa(?) tuntia ennen alivan alkuperäistä lähtöaikaa ilmoitetaan, että lähtö viivästyy muutaman tunnin remontin jälkien siivouksen takia. Sitten näyttää tuolta, kun pääset sisään ja vaikka mikä paikka kiinni. Itse todellakin vaatisin hyvityksiä tuosta.
Helsinki-Kööpenhamina mp lennot olis ollut tälle viikonlopulle 86 e per henkilö. Mietittiin mennäänkö sinne vai laivalle.
Nyt me ollaan täällä työmaan keskellä. Oli vi&&u viimeinen kerta Sijalla!
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Kööpenhamina mp lennot olis ollut tälle viikonlopulle 86 e per henkilö. Mietittiin mennäänkö sinne vai laivalle.
Nyt me ollaan täällä työmaan keskellä. Oli vi&&u viimeinen kerta Sijalla!
I feel 4 U. Ois Köpis nyt ollut varmaan paljon hauskempi kuin remppatyömaapurkki.
On nää kauheita kuvia
Lapset aiheuttamassa muille hengenvaaraa.
Lapset vois jättää mummolaan risteilyn ajaksi. Eivät olisi laivan käytävillä kiljumassa ja juoksemassa. Miten kaikki adhd-lapset aina tuodaankin laivalle, pöh...
Onhan tuo kieltämättä aika karua ja noloa laivayhtiölle kun loistoristeilijän kokolattiamattojen alla oleva todellisuus on matkustajien nähtävillä.
Mutta, eipä tuossa ollut juuri vaihtoehtoja. Laiva oli yhtä ravintolaa lukuunottamatta kaytettävissä vaikka korea ulkoasu puuttui parista kohtaa. Risteilyn peruminen ja matkustajien lähettäminen kotiin olisi ollut vielä huonompi ratkaisu.
Katso kuvat! Matkustajat astuivat vihdoin tunteja myöhästyneelle Silja Serenadelle - vastassa oli täysi hävitys: ”Pitkään suunniteltu loma on pilalla”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9eb2f36e-1ae3-4ee1-a234-0c4c85f3ab03