Voiko Lidliin palauttaa vaatteen?
Ostin collegehaalarin, mutta oli liian pieni. Emmin jo vähän kaupassa, mutta isommat koot oli menneet.
Kommentit (17)
Voi palauttaa. Eikä tarvii olla yhtä hienosti viikattu! Kuitti tietty tarvitaan.
Eikö ole helpompi kysyä sieltä Lidlistä kuin täältä? Vastauskin lienee tarkempi.
Tottakai voi, Lidlissä on oikein hyvät palautusehdot, 90 pv. eikä tarvi edes siihen samaan Lidliin viedä. Kuitti sulla toki on?
Siitä en kyllä Lidlissä tykkää, että se alennushinta, mikä hyllynreunassa seisoo, ei kassalla pädekään. Aina on muualla myyty sillä hinnalla, mikä on lapussa ilmoitettu, vaikka siinä olisi virhekin, ja minusta tämä on hyvän kauppatavan mukaista. Lidlissä eka kertaa elämässäni törmäsin siihen, että eipäs myydäkään, selitystä vain, ettei se ollut se tuote, vaikka kaikki samat tuotetiedot ja ainoa lappu sen tuotteen kohdalla eli pitäisi kyllä olla. Siinä tuntee itsensä huijatuksi, kun kassalla hinta onkin muu. Pyysin korjaamaan sen hintalapun, jos se kerran oli väärä. Eilen kävin taas, eivät olleet korjanneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole helpompi kysyä sieltä Lidlistä kuin täältä? Vastauskin lienee tarkempi.
Miten niin ”helpompi tapa”? Av-palstakyselyn voi tehdä kotisohvalta, ei tarvii vaivautua pukeutumaan, ulosulos ja Lidliin lähtemään.
Siis saa palauttaa eri Lidliin ja saa rahat takas? Voisin mennä nimittäin toiseen Lidliin helpommin. Ap
Tietysti voi palauttaa. Aika idioottimaista kyllä ostaa liian pieni koko, jos omaa kokoasi ei ole enää jäljellä. Mutta kun halvalla sai?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi palauttaa. Aika idioottimaista kyllä ostaa liian pieni koko, jos omaa kokoasi ei ole enää jäljellä. Mutta kun halvalla sai?
Lidlin koot ovat usein todella isoja, paitsi Heidi Klumin mallistossa, joten mistäpä sen tietää sovittamatta, onko sopiva vai ei. Sovitusmahdollisuudet ovat Lidlissä olemattomat, joten pakostakin tulee joskus hutiostoksia. Hyvä, että saa vaihtaa tai palauttaa.
Siksi tuli hutiostos, mun Lidlin koot ovat yleensä aika suuria. Mutta näin persjalkaiselle haalari oli kuitenkin liian lyhyt selästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi palauttaa. Eikä tarvii olla yhtä hienosti viikattu! Kuitti tietty tarvitaan.
Hatusta paskaa päästää!
Kuittia EI tarvita liidissä eikä muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi, Lidlissä on oikein hyvät palautusehdot, 90 pv. eikä tarvi edes siihen samaan Lidliin viedä. Kuitti sulla toki on?
Siitä en kyllä Lidlissä tykkää, että se alennushinta, mikä hyllynreunassa seisoo, ei kassalla pädekään. Aina on muualla myyty sillä hinnalla, mikä on lapussa ilmoitettu, vaikka siinä olisi virhekin, ja minusta tämä on hyvän kauppatavan mukaista. Lidlissä eka kertaa elämässäni törmäsin siihen, että eipäs myydäkään, selitystä vain, ettei se ollut se tuote, vaikka kaikki samat tuotetiedot ja ainoa lappu sen tuotteen kohdalla eli pitäisi kyllä olla. Siinä tuntee itsensä huijatuksi, kun kassalla hinta onkin muu. Pyysin korjaamaan sen hintalapun, jos se kerran oli väärä. Eilen kävin taas, eivät olleet korjanneet.
Kaupan pitää myydä tuote sillä ilmoitetulla hinnalla. Tarkista viivakoodi. Jos se on sama, niin silloin hinnan pitää olla se.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi, Lidlissä on oikein hyvät palautusehdot, 90 pv. eikä tarvi edes siihen samaan Lidliin viedä. Kuitti sulla toki on?
Siitä en kyllä Lidlissä tykkää, että se alennushinta, mikä hyllynreunassa seisoo, ei kassalla pädekään. Aina on muualla myyty sillä hinnalla, mikä on lapussa ilmoitettu, vaikka siinä olisi virhekin, ja minusta tämä on hyvän kauppatavan mukaista. Lidlissä eka kertaa elämässäni törmäsin siihen, että eipäs myydäkään, selitystä vain, ettei se ollut se tuote, vaikka kaikki samat tuotetiedot ja ainoa lappu sen tuotteen kohdalla eli pitäisi kyllä olla. Siinä tuntee itsensä huijatuksi, kun kassalla hinta onkin muu. Pyysin korjaamaan sen hintalapun, jos se kerran oli väärä. Eilen kävin taas, eivät olleet korjanneet.
Potaskaa päästelet. Liidissä tuo hintakusetus on lähes tuntematon tapaus. Olet käyny kitumarketissa, jossa pitkästä tarjouksia sisältävästä kuitista löytyy aina virhe.
Ja. Kuittia EI tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi, Lidlissä on oikein hyvät palautusehdot, 90 pv. eikä tarvi edes siihen samaan Lidliin viedä. Kuitti sulla toki on?
Siitä en kyllä Lidlissä tykkää, että se alennushinta, mikä hyllynreunassa seisoo, ei kassalla pädekään. Aina on muualla myyty sillä hinnalla, mikä on lapussa ilmoitettu, vaikka siinä olisi virhekin, ja minusta tämä on hyvän kauppatavan mukaista. Lidlissä eka kertaa elämässäni törmäsin siihen, että eipäs myydäkään, selitystä vain, ettei se ollut se tuote, vaikka kaikki samat tuotetiedot ja ainoa lappu sen tuotteen kohdalla eli pitäisi kyllä olla. Siinä tuntee itsensä huijatuksi, kun kassalla hinta onkin muu. Pyysin korjaamaan sen hintalapun, jos se kerran oli väärä. Eilen kävin taas, eivät olleet korjanneet.
Potaskaa päästelet. Liidissä tuo hintakusetus on lähes tuntematon tapaus. Olet käyny kitumarketissa, jossa pitkästä tarjouksia sisältävästä kuitista löytyy aina virhe.
Ja. Kuittia EI tarvita.
Luuletko, että päästäni keksin? Kyllä nyt näin vaan kävi. Ja kyllä se kuitti aina kannattaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä kuitti. Ap
Siinä sun kuitin alareunassa lukee "Käyttötavaroilla 90 pv:n vaihto ja palautusoikeus kuittia vastaa..."
En ollut varma, onko vaate tavara. Ap
Ja en siis saanut yhtä nätisti viikattua kuin oli. Ap