Lue keskustelun säännöt.
Hoitajia ei enää ymmärretä työpaikkojen
15.11.2007 |
kahvipöytäkeskusteluissa. Syynä tämä kiristäminen.
Kommentit (3)
sentään kerkesin kertaalleen käydä. Että hyvin menee hoitoalalla, vaikkei irtisanoutumiset ole edes alkaneet....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hoitajat ei ehdi kahvilla istumaan, joriskaa te keillä on aikaa.
työpäivän aikana. Sinusta se on tietysti huutava vääryys ja paskan jorisemista. Pitäisi sekin aika tehdä suu tiukkana viivana töitä...