Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmiksen tädeille (3 kpl) jouluna mukit (esim. herra Hakkarainen)

Vierailija
15.11.2007 |

ja kahvia. Hyvä vai huono idea? Jos huono, niin muita ehdotuksia???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku inside vitsi? Musta ainakin aika mauton sellainen! Tuleeko päälle teksti Wanted?

Vierailija
2/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä kyllä aikuisetkin tykkäävät herra H., Myyrä, muumi-ym mukeista mutta voihan se olla tietty etteivät kaikki tykkää. Ajattelin ,että hakkaraiset olis kivat mukit töihin kun niissä on ne kirjaimet, ei sekottuisi sitten niitten kupit keskenään. Musta on ainakin kiva juoda töissä omasta kupista t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan